2015. június 12., péntek

Ellie Goulding és a M.A.C. cosmetics kollaborációja

Sziasztok Csajszik!

Amikor először olvastam a hírt, nagyon meglepődtem, mert nem számítottam arra, hogy a legújabb MAC kollekció arca ő lesz. Első gondolataim egyike, mikor a promó képeket megláttam az volt, ,,ejha, ez nagyon dögös és luxust idéző"- és tényleg, valahogy ezek a színek és a csomagolás, a kép harmóniája bennem ezt az érzést kelti.



Amúgy is nagyon kedvelem az énekesnő stílusát és zenéjét, mostanában az általam hallgatott zenék közül a top 10-ből 8 biztos az ő dala, főleg, hogy a Beavatott és a Szürke 50 árnyalata betétdalai is az énekesnő nevéhez köthetőek.



Egyelőre ez a két kép került ki, és ami elsőre a kulcsdarab számomra, az a pirosító-bronzosító duó és a szemhéjpúderpaletta. Biztos ez is egy nagyon kelendő széria lesz,én ha tehetném az előbb fent említett két szépségre biztosan lecsapnék.
Ami még nagyon szép, az a logó, ami a csajszi nevéhez kezdőbetűiből tevődik össze.

Ti terveztek megvenni valamit?

Puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: