2015. június 21., vasárnap

h&m túra

Sziasztok csajok!

Mivel elkezdődött a nagy leárazás a h&m-ben, szombaton benéztem egy kicsit a plázába nézelődni. Körbejártam az egész női részleget, és szemezgettem. Sajnos a ruhákból inkább már a nagyobb méretek voltak csak, főleg a felsőkből, így azok között az akciós felsők között csak egy nagyon bejövős darabot találtam, amit majd lejjebb meg is mutatok. A rövidnacik és szoknyák viszont egész jók voltak,és a szandálok-cipők is megérnek egy kört.




Az abszolút kedvencem ez a peplum felső volt, amit meg is vettem volna, ha megvehettem volna, de most pénztárca stopot tartok, így ha a sors is úgy akarja, és a stop után is meglesz, akkor jön velem haza. Ez az egy akciós felső volt amit találtam, 3000 Ft körül mozgott az ára, és nagyon megtetszettek a színei. Tetszik még az anyaga is, nem pamut de mégis kényelmes és nem az a tömény műszál. Jaj, bárcsak meglenne még a jövő héten :')



Ez egy sima póló, nem volt akciós és az ára azthiszem 2990 Ft volt. Szeretem az ilyen vékony, egyszerű felsőket, főleg munkába kényelmesek és lazák. Ezen a felsőn a felirat színe és a pálmafák tetszettek meg nagyon.
Volt még egy lila szandál, liláskék talán, ami nagyon szép volt. Egy egyszerű pántos darab volt, mindösszesen 2000 Ft (!!!) - ért, ami nevetséges. Őt is el szeretném hozni, de biztos vagyok, hogy nem lesz már meg.




Végül ezt az élőben sokkal vibrálóbb pólót próbálta meg, mely szintén 2990 Ft-ért volt kitéve, és ez kicsit nagy volt nekem, a hosszán nagyon látszott. Viszont ami nekem nem jött be az az anyag vékonysága volt, nagyon átlátszó. Ezt nem vettem volna meg akkor sem, ha nincs éppen tiltás a pénzkiadásomon. 


Ha tehetitek nézzetek be a boltokba, sok helyen elkezdődött már  a leárazás, a nyár még itt a nyakunkon, így még nem késő igazán aranyos és dögös holmikat beszerezni!
Vagy Ti voltatok már zsákmányos körúton?

Puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: