2015. június 27., szombat

Képek az életemből- 6.27.

Sziasztok Szépségek!

Folytatom a képek az életemből sorozatomat, az elmúlt időszakot kicsit kivesézve képek alatt, elmesélem miújság velem, mi történt mostanában. Próbálom ezt mindig megcsinálni, mert emlékeztet a vidám percekre, a jó pillanatokra és élményekre.


Nem rég régi més általános iskolástárs és régi haveri kör tagjának szülinapjára mentünk I.-vel, előtte pedig egész nap a strandon süttettük magunkat. Meg is lett az eredménye, a sok naptej ellenére sikerült komoly pirosságra és ezzel együttesen fájdalomra is szert tennem, így hogy a hajam kevásbé érjen a hátamhoz készítettem magamnak frizurát is, annak ellenére, hogy általában a bulikban is kiengedve viselem. Itt jól éreztem magam mégis az összekötött tincsekkel, jó kis beszélgetések is voltak aznap éjjel, nosztalgiázással egybekötve.



A paleolit az életem része lett, sok minden kell ehhez igazítanom. Ki is néztem az egyik könyvet magamnak, mert mikor először megláttam az Alexandrában a kínálatot kellemesen csalódtam a sokaságon, a sokféle megközelítésen. Lehet lelni egészen hátköznapi emberre tervezett könyvet is, így az egyiket azóta anyától megkaptam, majd hozok róla bejegyzést is.


Nagy vágyam volt eljutni a Jurassic World-re, hiszen nagyon régóta imádom a dínós sorozatot, kiskori emlékek fűződnek hozzá, mindig is érdekeltek ezek a nagy őslények... Ebben a részben sem kellett csalódnom, de nem lövöm le a poént mert pár nap múlva jön is róla a bejegyzés! Szuper volt :)


Nálunk éppen falunapok vannak, tegnap az Annibals Cannibals is fellépett, a sok régi kedvenc dalra tomboltunk, írtó jó volt a hangulat és a társaság is! Utána sikerült elcsípnünk őket egy közös képre.


Nagyon megszerettem a Minionokat, olyan aranyos a dumájuk, kár, hogy sárgák mert nem szeretem a sárga színt, de mégis olyan aranyosak. Tegnap munka előtt ezzel vidítottam magam, a matrica az enyém lett, a finomságot elpusztították helyettem.


Ma igazi me time délelőttöt töltöttem, elmentem vásárolgatni, kevés időm jut erre az örökös munka miatt, ami elveszi az egész napomat és nehéz beosztani az időm mert későn érek haza. Hozom róla a bejegyzést, megmutatom miket vettem ,hol és mennyiért :)

Nektek mi volt a kedvenc emléketek az elmúlt hetekből?

Puszi: Hajnitok

2 megjegyzés:

Megaera írta...

Á, a Jurassic World-öt mi is tervezzük megnézni, remélem jövő héten sort is kerítünk rá. Nagyon kíváncsi vagyok, nekem a trailer iszonyatosan tetszett ^^

hajnoca3 írta...

Szerintem nem fogsz csalódni, nekem nagyon tetszett, majd írd meg milyen volt ;)