2015. április 17., péntek

Az új mánia: arany tetoválások

Sziasztok!

Észrevettétek, hogy a sztárokon és a style képeken már nagyon sokszor feltűnnek a csodásan csillogó arany ,,tetoválások"? Engem leginkább a kiskoromban a tini magazinokhoz járó tetkókra emlékeztetnek, ami vicces, de nagyon szerettem őket, és ez a technika úgy tűnik reneszánszát éli! Utánanéztem az áraknak,és jó hír, hogy e-bayen már 220 Ft körüli összegekért kaphatunk egy ívet belőlük,és még a stílusunknak megfelelőt is választhatjuk.


Igazán szépen a napsütötte bőrön mutatnak, sajnos én hófehérke vagyok, most meg még főleg, de talán ha bejön a jó idő, akkor majd szerzek egy kis színt, és a strandon viríthatok egy ilyenben. Főleg a boka körül tetszik, én valamilyen karperec hatásút szeretnék majd rendelni, de jól néznek ki a tollas verziók is. Állítólag körülbelül 5 napit marad fent, ami nem rossz, de ez az időtartam csökken nyilván a víztől függően ha strandolunk vele. A mostani Coachella fesztiválon is sok híresség nyomult a hippi öltözéke mellett ilyenekben, és ez ha belegondolunk elég praktikus, mert mégsem a drága ékszereidet hagyod el a fesztiválszezonban, de mégis olyan, mintha lenne rajtad karkötő vagy egyéb.




Én ki fogom próbálni, ennyit nekem megér, kíváncsi leszek majd az eredményre! Lehetséges, hogy akkor majd ezt a bejegyzést kiegészítem a tapasztalataimmal is!

Nektek tetszik?

Puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: