2015. július 26., vasárnap

Képmix #1

Sziasztok!


Nagyon szeretem a különböző tematikusan saját albumokba gyűjthető és rendezhető képes oldalakat, mint a pinterest és a weheartit, és arra gondoltam éppen ezért, hogy hetente az adott héten talált kedvenceimet szeretném nektek megmutatni. Nem lesz benne semmi logika, semmi tematika, egyszerűen csak a kedvenceim amik erőt adnak, inspirálnak vagy csak éppen tetszenek. Lássuk az első körben miket is találtam :)


Mennyire tündéri, biztos igent mondott! 


Ez a színkombináció és a tusvonal valami eszméletlen gyönyörű




A színe, és a felirat betűtípusa is szerelem 




A színek, a hangulat, emlékeztet a nyaralásunkra is :)


A fehér henna nagyon régóta szívem vágya, majd az esküvőmre szeretnék mintát magamra ilyen hennával


Nagyon szép ez a kép, sosem gondoltam volna, hogy pár barack ízléses háttérrel ennyire szép lehet


Háttérképnek is eltudnám képzelni ezt a képet, ahogy a föld és ég összeér, egybemosódik

Nektek melyik a kedvencetek?


Köszi,hogy itt voltatok, sok puszi: 

Hajnitok





2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ezen a nyitó képen kifakadtam,mennyire aranyos már:D
A kedvencem egyértelmű, hogy az utolsó kép, hihetetlen milyen gyönyörű a természet.

hajnoca3 írta...

Ugye? Ilyen beleélés és elkapott pillanat egy kis állatnál :D Az utolsó kép pedig... gondolj bele ez élőben milyen lehetett! Eszméletlen!