2015. augusztus 3., hétfő

Rossmann zsákmány 08.03.

Sziasztok!

Mindig vidítja az ember szívét,ha pár aprósággal meglepheti magát, főleg egy nehéz nap után, vagy ha éppen egy tipikus és kegyetlen hétfőn van túl és picit még nyűgös is. Na jó, tényleg szükségem volt pár apróságra, igyekszem az ápolásra fordítani most a figyelmem, az Avon-ból rendeltem is jóságokat, amik majd ha megjönnek megmutatott, talán Avonos zsákmányokként, de addig még várnom kell sajnos.
                               

Szerettem volna még megvenni az essence kifutó lakkjai közül a holografikus fedőlakkot, ami talán nem is fedőlakként készült, de megnéztem az ecsetét, és eléggé hígnak tűnt, látszott, hogy ennek bizony nem nagy a fedése, így , mivel már a Moyra ugyanezen ezüst színben pompázó és csodaszép verziója megvan, ami pigmentált is, nem adtam neki esélyt..... Amúgy itt már nagyon le vannak fosztva az állványok, a Kossuth utcán legalábbis, a plázában nem tudom mi az állapot.




Sajnos a pattanások elleni küzdelmem újra kell kezdenem, szerintem a szotyi imádatomnak is köszönhetem most ezt, de már  nem nagyon fogyasztok. Vásároltam kipróbálásra egy Isana Young aktív krémet, egy Synergen dupla tasakos maszkot. A maszkot ki is próbáltam már, jóeső érzés volt és finom az illata, jön róla a teszt ha elfogyott. A körmeim, azaz körömágyam és körömfelületem ápolására az essence kifutó termékei közül vettem meg ezt a körömápoló olajat, teszt hamarosan lesz. A h&m-ből pedig egy szolid illatú testpermet került a kosaramba,  Pink Macaroon a fantázianeve, de az illata nem egy édes süti illat amire asszociáltam én is elsőre, mégis kellemes, friss illat, csak nem túl tartós. 



 Ti miket vásároltatok mostanság? Melyik tesztre vagytok a leginkább kíváncsiak?

Sok puszi: Hajnitok







Nincsenek megjegyzések: