2015. augusztus 10., hétfő

Léleksímogató terápia: felnőtt színezők

Szép napot nektek!

Szerettetek színezni gyermekkorotokban? Szívesen rajzolgattatok az órákon, szerettetek színátmeneteket,árnyékokat és a világostól-sötét felé átmeneteket firkálgatni a füzetetekbe? Akkor olyanok vagytok mint én. Már egész kicsi koromban a színek és színezők, logikai füzetek nagy kedvelője voltam, sokat kitöltöttünk anyával vagy a testvéremmel, és előszeretettel színeztem vagy rajzoltam.
Éppen ezért amikor először megpillantottam Johanna Basford- Secret Garden azaz Titkos kert című könyvét, azonnal éreztem, hogy ez valami új,ami engem érdekel és nekem kell, főleg,hogy utánaolvasva még azt is hallani lehetett, hogy relaxációs hatással bír a felnőttekre.


Ez az a könyv, ami mindenkinek a saját képére és ízlésére formálható, nincs két egyforma, és teljesen a saját kreativitásunk élhetjük ki benne, a csodálatosan részletgazdag színezőkönyvben, ami kimondottan felnőttek számára készült. Nem is tétováztam sokat, felhívtam az itteni Librit, ahol nagyon készségesen félre is tettek nekem egyet ( mert nagyon viszik) és mentem is érte másnap, majd nagy örömmel szorongatva mint egy kisgyerek, tértem vele haza.


Ami meglepő, hogy nehezebb mint gondolnád, és időigényesebb mint hinnéd. Azt hiszed ez a virágkoszorú hamar megvolt és pikk-pakk elkészült? Nos nem, mert igyekszem tényleg olyanra elkészíteni, hogy a végén örömmel lapozzam majd fel, és nyissam ki ezen az oldalon a színezőmet. Eddig a pávás kép tartott a legtovább, azt 3 napig készítettem. Amit tapasztaltam az az, hogy könnyen a rabjává lehet válni, repül az idő közben és nagyon jó érzés befejezni egy rajzot, majd végignézni a kész munkánkon és gyönyörködni a színekben. Leköt, valóban relaxál hiszen közben abszolút ellazulok és kikapcsolok, akár még egy fárasztó nap után is.
Azóta persze vettem még egy készlet ceruzát,és egy óriási zselés toll készletet is, és még festési terveim is vannak. Nagyon minőségi papírból készült a kötet, az illusztrációk nagyon szépek, a lapok kellően vastagok és nem üt át egy szín sem a túloldalra. Bevonja a színezőt, vannak részek amiket a saját fantáziánkra bíz 100%-ban, tehát mi rajzoljuk meg a kép folytatását is. 
Nem haladtam sorrendben, mindig a kedvemnek és hangulatomnak megfelelő képet kezdtem el megcsinálni. 
Egyébként nem csak ezen írónőtől van ilyen témájú könyv, ha felnéztek a könyvesboltok oldalaira, ott van még a teljesség igénye nélkül Millie Marotta-tól az Állatok királysága ( ami szintén kívánságlistás nálam, ár kb.: 2800 Ft),  szintén Millie Marotta- Láprázatos Trópusok (2800 Ft), vagy érdermes még Clarie Cater köteteire is egy szempillantást vetni. 


A pávám

Ha először nem szeretnéd megvenni a könyvet, mert nem tudod érdekel-e, akkor a neten megtalálod hozzá a lapokat egyesével, vagyis egy részét igen, akár a google segítségével is. Remek lehetőség ez akár arra is,ha egy színezésre több ötleted is lenne, vagy szeretnéd bekeretezni az alkotásod és akár a lakásod éke is lehet.
Az alkotónőtől van több kötet, ez az egy jelent meg eddig magyar nyelven, de őszre várható az Enchanted Forest hozzánk való érkezése is, ami már előjegyezhető. 

Az ára 3300 Ft körül van, ha rendelkezel Libri pontokkal akkor olcsóbb, és megvásárolható a weboldalon vagy a boltokban.

Ti megvettétek? Szeretitek színezni, leköt benneteket?

Sok puszi: Hajnitok


5 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez valami elképesztő ötletes és gyönyörű:)

Unknown írta...

Eddig még csak Keri Smith kreatív könyveivel próbálkoztam, színezőkkel még nem, de egy ideje gondolkodom rajta, hogy jó lenne egyszer annak is nekifutni. Az Enchanted Forest-tel már szemeztem egy ideje külföldi oldalakon, de ha meg fog jelenni nálunk is, inkább megvárom.
Egyébként nagyon szépre sikerültek a képek! :)

hajnoca3 írta...

Ugye? Zseniális ötlet volt,hogy felnőtteknek is kitalálták ezt :)

hajnoca3 írta...

Érdemes nézelődni igen, meg ajánlom neked a libri.hu-t, most rengeteg ilyen felnőtt színező akciós! Köszönöm a dícséretet, bevallom félve mutattam meg a saját képeimet, nagyon aranyos vagy! :)

Unknown írta...

Oh köszi a tippet, lehet, körbe nézek majd ott is. :) És igazán nincs mit, tényleg klasszak lettek, nem kell rejtegetned őket. :D