2015. augusztus 17., hétfő

Mini arcápolási haul- avagy mivel bővült a rutinom?

Sziasztok!


Sajnos a bőröm nem tartozik a magazinok képein látható bababőrű lányokéhoz, eléggé nehéz dolgom van vele. Küzdök a zsírosodásra hajlamossággal, a pattanásokkal és hegekkel. Nem nagyon vészes, de engem nagyon zavar ettől függetlenül.
Sok jót olvastam már a ,,csiga" krémekről, főleg a Dr. Organic-ról, de eléggé borsos az ára, ez visszatartott a megrendelésétől,bár a tesztek nagyon tetszettek róla. Ez hajtott és indított el az úton, hogy bizony én is szeretnék egy ilyen jellegű krémet kipróbálni, még ha bizarrnak is hangzik. Sokat gondolkodtam azon, hogy remélem emiatt a felhasználás miatt nem bántját a kis csúszó állatkákat és megoldják valahogy a kivonat elnyerését az elpusztításuk nélkül. Visszakanyarodva a krémhez, e-bay barátunkat nyitottam meg és elkezdtem a koreai eladól termékei között nézelődni, amikor is ráleltem erre a darabra: MIZON- Snail Recovery Gel Cream 45ml - Snail Secretion Filtrate 74% Gel Cream

Eléggé jónak tűnt, picit utána néztem és rá is kattintottam a megrendelésre. A leírás szerint alkohol mentes és teljes mértékben természetes összetevőkből áll, minden bőrtípusra alkalmazható krém állagú készítmény. Extra gyorsan, két hét alatt ideért, és nagyon biztonságosan vastagon körbetekert buborékfóliát tartalmazó karton dobozka rejtette.



Amikor Balatonalmádiban visszamentünk a borfesztiválra, észrevettem még, hogy egy standnál natur szappanokat árusítanak, és az egyik kis kosárkában a nem tökéletes csíkra vágott szeletek akciósak. Nekem sem kellett több, megkérdeztem melyik milyen a csodás színkavalkádban pompázó és illatfelhőbe burkolózó szelete közül, és bár a színek alapján a levendulás-tejes lila fehér örvénye fogott meg, mégis erre a mentolos- teafaolajos- levendulás kék színűre szavaztam, mert jó lesz a bőrhibákra, gyulladásokra és a levendula majd nyugtatja is az arcom. Ezzel a két taggal bővítettem tehát az arcápolásomat, és majd ha már legalább egy hónapja használom őket így együtt, akkor beszámolok a tapasztalataimról is. 





A csigás krémhez kis mintát is kaptam ajándékba


Ti használtatok már ilyen krémet? Mi a tapasztalatotok ezekről és a natur szappanokról?

Köszönöm , hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Engem érdekel majd hogy szerepel a csigás krém, egy ideje már szemezek vele.

Unknown írta...

Hű ez a csigás krém engem nagyon érdekelne, hasonló lehet a bőröm a tiédhez, én is régóta gondolkodok már, hogy rendelek már valahonnan ilyet.

hajnoca3 írta...

Írok róla lányok, csak kell egy kis idő, hogy tényleg le tudjam írni a tapasztalataimat ;)