2015. augusztus 21., péntek

Képmix #3

Sziasztok!

Ismételten eltelt egy kis időszak, aminek a végén megérett az inspirálódásom arra, hogy nektek is megmutassam és pár szót ejtsek róla. Most kis montázs formákban teszem ki a képeket, amiket a weheartit profilomról mentettem le és így még inkább látszik majd, mennyire sokszínű és szórakoztató is számomra mikor megtetszenek képek.


1. Naplemente- menthetetlenül romantikus lelkem tükröződése a szeretetem a naplementés képek iránt. Egyszerűen le lehet venni a lábamról az ilyen képekkel, akárhol is készüljenek, de a színek játéka engem elvarázsol. 

2. Teknősök- olyan aranyos állatok, bár én szinte minden állatot aranyosnak és szépnek látok, szóval ő is részese ennek. Nagyon szeretem azokat a képeket is, amikor úsznak a tengerben, akár picik még, akár nagyok de egész csoportokban a kék vízben harmóniában.

3. Theo James- hát... most erre mit is mondhatna az ember lánya? :) Nagyon szeretem a kiválasztott könyv- és film sorozatot, de Négyes amúgy is szebbé teszi az egészet, gondolom sejtitek mire gondolok. Többet nem merek írni, hátha a vőlegényem idetéved :DD

4. Roompsiration- szobák, fésülködőasztalok, lakberendezés és minden ami ezzel jár... talán kezdek felnőni, hogy már ez is ennyire érdekel és gyönyörködtet? Imádom csinosítgatni a környezetemet, és ehhez remek ötletforrás nekem az ilyen képek nézegetése is.

5. Furla- volt szerencsém már közelebbről is látni ilyen csodaszép táskát, a kirakatot, és akkor ott szerelembe estem a Furla-val... nézzétek a színét, a formáját, kell még magyaráznom? 


6. Rúzsok- az előbb említettem a lakberendezést, így azt átugorva térjünk át a rúzsokra. Ezek a színek, egyszerűen mesések! Egytől- egyig az egészet elfogadnám,és bizony  még azt a borvöröset is hordanám, annyira szépek és pigmentáltnak tűnnek, az pedig, hogy a csomagolásuk teljesen a szín maga, még a tárolásnál is praktikus.Nagy álmom egy M.A.C. rúzs, remélem egyszer lesz szerencsém hozzá!

7. Vicces kutyus- mindig jobb kedvem lesz ha ilyen vicces vagy bohókásan aranyos állatos képeket nézek, így nektek is javaslom, ha éppen nem olyan jó  passzban lépkedtek, vagy nem volt életetek napja a mai, akkor nézzetek ilyen aranyos képeket, esetlen funny dog vagy cat videókat :)


Melyik volt a kedvencetek? Titeket mi inspirál leginkább?


Köszönöm, hogy itt voltatok, sok puszi: Hajnitok 

Nincsenek megjegyzések: