2015. augusztus 8., szombat

Képmix #2

Sziasztok!

Mániákus képnézegetésem és gyűjtésem-albumba rendezésem gyümölcse,a kedvenceimnek titulált kis képecskék, inspirációforrásaim, egy csokorba gyűjtve. Ezek visszanézve biztos a hangulatomat is tükrözni fogják, érdekes lesz visszanézni mit láttam szépnek, mire voltam rákattanva, mi volt a mániám. Lássuk , most mikre is bukkantam a ,,pinterheartit" forgatagában :)




1. A varázscipellők

Nekem nem kellene Hamupipőke üvegcipellője, ha ezeket a magam gardróbjában tudhatnám a saját méretemben. Ah, csodálatosak... amúgy rá kellett jönnöm, javíthatatlan táska-cipő mániám van. 




2. Tollas kisbarátmánia

Igen, hihetetlen állatszeretetben szenvedek, egész állatkertnyi kis állattal venném magam körül ha tehetném,és ebben még a szépséges tollas, levegő ékkövei a madarak sem kivételek. Nézzétek ezeket a színeket, hát nem csodaszép? 


3. Csillámlás

Azért ez a kis szekrény a sminkcuccaimnak egy modern sminkszobában mennyire brutális lenne! Ez már 100%-os Unikornis mutatós darab! A másikról ne is beszéljünk, tiszta csillámos,fényes, szarka must have!


4. Innivalót ide, de gyorsan!

40 fok van? Nem baj ám, csak strand kell meg egy fincsi innivaló. Most a friss citromkarikára jéghideg ásványvíz a kedvenc! 


5. Virágok, kaktuszok

Nagyon virág és kaktuszimádó vagyok, körül is veszem magam velük rendesen, és néz i is szeretem a róluk készült képeket!


Nekem ezek voltak a heti random kedvenceim. Melyik tetszik a leginkább közülük?

Puszillak benneteket: Hajnitok 





Nincsenek megjegyzések: