2015. december 6., vasárnap

Adni jó!- Cipősdoboz akció

Sziasztok!

Közeleg a szeretet ünnepe, és ezzel együtt a lelkemben is egyre inkább kigyúl a tűz, a segítségnyújtás iránti vágy. Állatmentő szervezeteket szoktam segíteni , már amennyire az erőmből telik, de ilyenkor mikor egy jó lehetőséget találok és képes is vagyok megvalósítani, próbálok élni vele és örömet csalni valakinek az arcára. Már maga  a tudat örömmel tölt el, hogy így egy emberkének boldogabb lesz a napja, az ünnepe, és nem  az üres helyet látja majd a fa alatt, már ha egyáltalán fára telik neki. Ezért tartom csodás kezdeményezésnek a cipősdoboz akciót és buzdítalak benneteket, hogy segítsetek Ti is, tegyük szebbé a kisgyermekek karácsonyát akikhez lehet, hogy nem kopogna be a Jézuska! Nekem csak pár apróság, neki óriási öröm! 
Fontos szempontok vannak amik alapján összeállíthatjuk a doboz és ezt fel is kell rajta tűntetni, fiúnak vagy lánynak, milyen korúnak. A doboz alját és a tetejét külön kell beborítani csomagolópapírral,és ezt kell utána átkötni vagy leragasztani cellux-al, mert ellenőrzik, és utána könnyen vissza lehet majd csukni.



Vannak kivételek amiket tilos beletenni: tisztálkodószerek amik kifolyhatnak pl. tusfürdő-sampon és társaik, éles tárgyak vagy törékeny dolgok, agresszív viselkedésre buzdító dolgok, gyógyszerek, romlandó étel és gyümölcs, konzerv.
 Akkor mit tartalmazhat? Iskolai felszereléseket pl.: toll,ceruza, radírgumi, ruhanemű, könyv, baba, kisautó és egyéb játékok, bizsuk stb. Véleményem szerint ha már otthon körbenézünk is meg lehet tölteni egy ilyen dobozt! Hajrá, tegyük szebbé valakinek a Karácsonyát!
Én egy 10 éves lánykának szeretnék csomagot adni, így neki állítottam össze pár apróságból, ezt meg is mutatom nektek.


Minden infót és a leadási pontokat az alábbi oldalon találjátok meg: www.ciposdoboz.hu


Ti szoktatok jótékonykodni?



Sok puszi: 






4 megjegyzés:

Andus írta...

Nagyon példamutató magatartás! Bár egy kicsit több blogger, vlogger lenne ilyen, sajnos az a tapasztalatom, hogy senki sem népszerűsíti 3-4 emberen kívül az adakozás lehetőségét, mi több, mások inkább arra próbálnak sarkallni, hogy ki hol mennyiért mit vegyen magának, lehetőleg jó drágán.:S
Mi egy kisfiúnak állítunk össze egy csomagot és úgy néz ki, hogy egy állatmenhelyes ajándékozásra is elnézünk, alig várom, már kinéztem egy kisállatot akit meg szeretnék ajándékozni, bár úgy hallottam, szegénykém szeret csípni, így kérdéses hogyan is adhatom neki oda az ajándékot. Remélem amikor odaadom neki, talán jó kedvében találom és nem zavarom meg őfényességét az uralkodásában. Ha zavarni fogom, úgyis hamar rájövök szerintem...:D

Bar- BeautySaleBlog írta...

.ez egy nagyszeru dolog :)

hajnoca3 írta...

Jaj de édes kisállatos? Mesélnél nekem erről picit? Hol,mikor és mi is ez pontosan! Na meg milyen állatkát választottál :) Biztosan nagyon fog örülni, az állatok hitetetlenül érzik a szeretetet és annyira hálásak,főleg a rászoruló és bántalmazott állatkák. Én egyszer jártam menhelyen, de amit ott láttam,az egy életre elég lenne. Onnan nem lehet nyugodt szívvel eljönni... szinte minden szempár könyörgött a jó szóért...

hajnoca3 írta...

Szerintem is! Ezért is szerettem volna a írni róla, remélem sok ajándék összegyűlik a kis angyalkáknak! :)