2015. december 9., szerda

Rival de Loop Young XXL Rose paletta - teszt

Sziasztok!

Az ünnepek előtti hetek nálam mindig szentimentálisabb posztokkal járnak együtt a blogon általában, de most gondoltam,hogy a régóta a tarsolyomban lapuló és befotózott,eléggé jól kihasználható paletta tesztjét így az ünnepek előtt csak nem hagyhatom ki, hogy megosszam veletek.
A Rival de Loop Young Rose palettáját szeretném megmutatni, ami a vásárlás óta igazi kis aduász lett a kezemben. Egész szép átmeneteket és sminkeket lehet vele összehozni, akár az ünnepi smink elkészítéséhez is jó társ lehet. Kapható egy nude verzió is, a természetes barnás színek kedvelőinek, azt talán a Lovely nude palettához tudnám hasonlítani, de ha így viselkedik mint ez,akkor nem rossz.



12 színt rejt magában a kemény, jól záródó műanyag doboz, benne egy aplikátorral amik sokan utálnak, de sos vészhelyzetben jó az ha ott van, satírozásra szoktam amúgy használni. A színskála a nevéhez hűen rózsaszín árnyalatokkal van tele, az egészen világos púdertól a sötét és vad, mélybordóig. A legnagyobb kedvencem egy marsala- bordó szín benne, amit imádok, és tökéletes kombók hozhatók ki belőle a pasztell színekkel. 







Az ára verhetetlen, , még drogériás szinten is, ha jól emlékszem ezer ft alatt tudtam megvenni. Szerintem ajándékötletnek sem rossz, barátnőnek húgnak vagy szimplán akárkinek aki szeret sminkelni. Jól kihasználhatósága miatt nekem a munkába járás előtti készülődést is megkönnyíti, nem kell 5 féle kis szemhéjpúdert feltúrnom egy sminkhez, csak felnyitom ezt, és elkészítem az aznapit.

Ha megtetszett nektek, akkor a Rossmann üzleteiben meg tudjátok vásárolni. Vagy netán már van nektek Milyen a nude verzió belőle?

Sok puszi:






Nincsenek megjegyzések: