2015. december 26., szombat

Szeretetben gazdag Karácsonyt!

Sziasztok kis Csibék!

Szépen lassan leszállt ránk a szenteste napja,és ezzel végérvényesen kezdetét vette a 2015-ös év Karácsonya, az év legszebb, legmeghittebb ünnepe. Fények gyúltak az ablakokban és az ezüst ruhákba öltöztetett fákon, a szeretet átitatta a napjainkat, még ha 23-án még sokan munkába is siettünk. Szerencsénk volt, mert aznap I-vel még szuper programunk volt, megnéztük az új Star Wars részt. Erről majd hozok egy filmvéleményt, de elárulom nekem a tetsző tábor nyújt tagságot. 
24-én anyával még sürögtünk-forogtunk, égett a kezünk alatt a munka és este jól megérdemelten ültünk le a díszes asztalhoz, a finoman gőzölgő ételek fölé. Anyukám istenien főz amúgy :)





A szenteste békéjét nem pótolja semmi. Anya,apa és I. szeretete, a sok szép ajándék és az öröm az arcukon, sőt még az állatkáimon is, az öröm, amit látok rajtuk, nekem mindent megér, és ez akkora löketet tud adni nekem, hogy az hihetetlen. 26 évesen még mindig csodával járja át a szívem a Karácsonyfánk látványa, a szüleim szavai és hangja, a kedvesem ölelése, ez nekem a valódi ünnep, ettől válik teljessé.

Kívánom, hogy nektek is ennyire szeretetteljes és csodákban gazdag Karácsonyotok legyen, nagyon boldogok legyetek és ez erőt adjon majd az új évek nehézségeihez is!

Köszönöm,hogy olvastok és követtek, hogy hozzászóltok az írásaimhoz!




Ölel benneteket:



Nincsenek megjegyzések: