2018. május 21., hétfő

e-bay/ Aliexpress szemezgető- Április- Május eleje

Sziasztok!


Áprilisban is eleget garázdálkodtam ahhoz a kedvenc online vásártereimen ahol általában ahhoz, hogy egy kis ajánló listát készítsek. Eleget? A pénztárcám lehet inkább soknak titulálni ezt a mennyiséget, de sebaj, szeretem ezzel elütni az időt esténként.
Igyekszem a kedvenc ,,területeimen " kívül, mint például az ékszerek és a sminktermékek, a komfortzónámon túlmutató dolgokra is rákeresni, mert ennek során bizony rengeteg érdekességet , hasznos terméket szoktam találni. Ennek megfelelően most is egy igazán vegyes listám jött létre ami az áprilisi- május eleji e-bay/ Aliexpress szemezgetőmet illeti. Láthatjátok majd, hogy már a nyár felé kacsingatok, az arra hasznos termékek és ruhadarabok, bikinik izgattak-izgatnak ebben a hónapban már, de azért találtam ezeken kívül is jó pár apróságot. Lássuk, most miket mentettem le !



C-vitaminos szérum: ITT

Egy szuper kis C vitaminos szérumot régóta tervezek beépíteni az arcápolási rutinomba, és most nagyon jó áron találtam egyet. Szimpatikusnak tűnik a csomagolás és a leírás - eleve jó, hogy sötét üvegben érkezik, hiszen a C vitamin molekulák bomlanak a fény hatására, és így nem használ semmit a szérum- így remélhetőleg a hatása is ígéretes! A pipettás üveg kiszerelést külön díjazom, nagyon szeretem. Könnyű adagolni, nem koszolok vele és nem érintkezek a termék csomagolásával, így nem kerülnek bele a bacik.





Mini kézi forrasztó: ITT

Ez egy igazán hasznos kis szerkezet szerintem. A legtöbb konyhában biztosan hasznát vehetjük. Egy ropogtatnivalós zacskó is más, ha így visszazárjuk légmentesen , vagy egy mirelit zacskót is teljesen tökéletesen tudunk ezáltal lezárni. Nem kell vesződni a befőttes gumis módszerrel. Arról nem is beszélve, hogy ennyi pénzért szinte ajándék!




Kacsafejes, csíptetős adagoló: ITT

Hát ez mennyire édes? Ezt nem feltétlenül a hasznossága, mint inkább az aranyossága miatt mentettem el. Egészen meglepődtem mikor először megláttam. A nagyméretű tápok kiadagolására szerintem ez szuper kis módszer. de még Marcinak a száraz eledelének kiadagolására, majd visszazárására is el tudom képzelni, emellett pedig olyan jópofa! :)



Szemkörnyékápoló maszk: IIT

Ilyet már próbáltam korábban, nem konkrétan ezt a márkát és ezt a terméket, de egy alkalmora használatos géles verziót igen, amit nagyon szeretek. Bevált, tényleg jót tett a szempuffadásra, a kis ráncocskákra és nyugtatta a szemkörnyékem érzékeny bőrét. Szeretnék egyszer egy ilyen kiszerelést is kipróbálni,és ez tetszik. Három verzióban kapható. 


O.TWO.O rúzsok, ITT:

Csodálatos színválaszték, a visszajelzésekben szuper értékelések. Pigmentált, jó áron van és extrán luxus hatású ,minőségi a csomagolása. Kell ennél több egy olyan rúzsimádónak mint amilyen én vagyok? Csak győzzek árnyalatot választani.... A színválaszték nálam már eleve csillagos ötös! Nos, nehéz lesz megállni,hogy ne rendeljek legalább egyet!






,,Pozsgás növény"  fültisztító pálcika tartó : ITT

Minden nő és lány sminkbirodalmában nagyon jól tud mutatni egy ilyen szép és egyben praktikus kis tároló. Olyan, mintha egy kis kövirózsa lenne búra alatt, annak a belsejébe pedig fültisztító pálcikákat tehetünk. Nagyon ötletes és mutatós!


Unikornis úszógumi: ITT

Komolyan elgondolkodtam a megrendelésén. Régóta vágyom egy ilyen jópofa és vicces , a nyaraláshoz szuper kiegészítőre. Tetszik sokféle ezekből, de nagyon drágák, ez viszont még szerintem elfogadható áron mozog.






Remélem tudtam pár aranyos, vicces dolgot mutatni. Ha hasznosat, annak mégjobban örülök. Ha megnézitek őket, már csak az utána feldobott ajánlatok között is érdemes keresgélni, sok jóságra leltem már így!

Ölellek benneteket: