2018. május 1., kedd

Éljen május eljese! Avagy mit viseltem a munka ünnepén a nyári melegben

Sziasztok!

Magam sem tudom,mikor volt utoljára outfit bejegyzést. Pedig nagyooooon hiányzik! Mindig is imádtam az ilyeneket írni, megmutatni és elkészíteni. Sajnos egyre kevesebb lehetőség adódik a fotózásra, és ritkán jutunk oda, hogy kattintsunk képeket a szettemről. Ma azonban minden a pihenésről, ,,kirándulásról", kettesben töltött időről szólt, így Isti lőtt rólam képeket :)


Bolero: second hand
Ruha: F&F (second hand)
Cipő: Glo Jeans
Táska: Glo Jeans
Napszemüveg: Glo Jeans
Fülbevaló: butik 
Karkötő: Pandora
Óra: Ali


Valami nyarat-tavaszt idéző lenge ruhára vágytam napok óta. Valami könnyű és nőies ruhadarabra, amit nyáron előszeretettel hordok, de még zavarban érezném magam a spagetti pántokban, így egy kis boleróval képzeltem el az egészet. A romantikát pedig egy tornacipővel akartam megfejelni, ezzel maibbá és modernebbé tenni az öltözékem. Az új kis szürke táskámat vettem fel hozzá, mert az passzol a cipőhöz, a boleró árnyalata a ruháéhoz, ahhoz pedig a narancs pillangós fülbevaló illik. Az új napszemüvegem is felavattam, a rúzsomnak pedig az egyik kedvenc Nyx matte pink színt választottam. Egyként én annak a híve vagyok, hogy turikból és olcsóbb üzletek kínálatából is szuper szetteket hozhatunk össze, és ezt nem is szégyellem!Attól, hogy nem költök több tízezret ruhákra, még nézhet ki jól a szett. 






El is mentünk a veszprémi Kolostorok és kertek-be, mert ott került megrendezésre a majális. Kicsi koromban mindig ide jártunk, sok emlékem van, mindig kaptam lufit és irtó boldog voltam! Az a hely, maga egy kis ékszerdoboza a városnak, a nyugalom szigete. Csodás zöld övezet, a sziklák ölelésében, már-már mesébe illő a tóval és a teknősök -kacsák hadával. 
Sétáltunk egy nagyon a verőfényes napsütésben, láttunk sok édes kutyust, de a programok sajnos eléggé hagytak kívánnivalót maguk után, így a móka nem tartott sokáig. Ennek ellenére jólesett a kikapcsolódás kettesben, a romantikus séta és beszélgetés, a gondtalan órák. 

Remélem nektek is jól telt a szabad nap, holnap már munka, de nemsokára Pünkösd és ismét pihi! 

Ha van kedvetek kövessetek Fb-on (itt) instán (@misshedgie vagy itt), boldoggá tennétek !

Ölel benneteket: