2018. május 14., hétfő

GRLPWR Pixibag-et rendeltem! Mi volt benne? - Minden amit a Pixiről tudni érdemes

Sziasztok!

Mikor beléptem a Pixi felhasználói felületemre, hogy rendeljek, eléggé ledöbbentem, mert 2004. óta én bizony nem rendeltem meg egy Pixi kiadást sem. Sem Pure by Pixi-t, sem Pixi dobozt, sem bag-et.  Nem is bántam, na jó, talán egyszer, méghozzá a Clinique kiadásnál, de visszafogtam magam és nemet parancsoltam a vágyamnak akkor.
Amikor megláttam a mostani márkákat, kedvet kaptam egy kis kísérletezéshez, és a sejtéseim azt súgták, hogy itt jó dolgok fognak lapulni. Sok dologban a tippem nem jött be, ezen nagyon meg is lepődtem, de most elmesélem, miket is kapott aki megrendelte a GRLPWR kiadást, és megérte-e a véleményem szerint!
Amit erről a kiadásról tudni kell, hogy ebben drogériás termékek lapulnak, egyaránt teljes kiszerelésben és mintában is.

,,Na de mi is az a Pixi?"

A Pixi csapat három féle kiadása közül választhatunk: Pixibag, Pixibox, Pure by Pixi, melyek tartalmukban és kinézetükben is eltérűek. Soha nem tudjuk konkrétan mi lesz a rendelt csomagban, de márkákat elárulnak előre , hogy tudjuk, megéri-e nekünk a vásárlás. Néha különkiadásokkal örvendeztetnek meg bennünket, például kollaboráltak már a Loccitane-al és a Clinique-el is.

Pixibox: magasabb árkategóriájú termékeket kap a vásárló, sok mintát, Pixi magazint, kedvezménykuponokat egy szép és igényes dobozban kiszállítva.

Pixibag: drogériás termékekkel megtömött kozmetikai szütyőben, ami minden hónapban más mintájú. Az aktuális újdonságokból szemezgetnek a kiadásba.

Pure by Pixi: már a neve is sejteti a tartalmát. Ez azokak szóló kiadás, akik szeretik a natur vonalat, ha test- és arcápolásról van szó. Természetes összetevőjű, növényi alapú termékek lapulnak a kiadásban. 



Először is a kis kozmetikai táska amiben érkezik jó anyagból készült, nekem strapabírónak tűnik és meglepően sok dolog elfér benne. Jó szolgálatot tehet egy nyaralás során, vagy egy rohangálós napon. Meglepődtem, hogy minden belefért, mert elég méretes termékek is lapultak benne.

A márkák amik benne lapultak :

Rihanna, Dove, Rexona, Christina Aguilera, Jimjams, B.U., Makeup Revolution



A Rihanna márkanév láttán nem tudtam mire gondoljak. Azt nem mertem remélni, hogy Fenty beauty termék lesz, mert akkor így tüntették volna fel. A Dove-tól tusfürdőt vártam, a B.U.-tól az új parfümöt ami most jelent meg a márkától. A Jimjams-től a fekete szappanos arclemosót vagy kis törlőkendőcsomagot, a Makeup Revolution-től pedig highlightert. Azt gondoltam Christina Aguilera-tól parfümminta lesz. Hát nem sok mindent sikerült eltalálnom, mondhatni semmit szinte :)

Lássuk mit is kaptam valójában: 


Rihanna: na itt tényleg nem tudtam mit várjak, de nagyon kellemesen csalódtam. Egy isteni finom illatú óriás kiszerelésű, csodaszép csomagolású testpermet nézett szembe velem a neszeszerben, amit rögtön kiszúrtam, mert nagyon szép. Nem túl tartós, de kárpótol a mennyei illata. Nekem a  Nude illat jutott teljes kiszerelésben.



Dove: egy kókuszos sampon érkezett ettől a márkától. Azt írja a száraz és igénybevett hajat teszi rendbe és ápolja. Nyárra nem rossz ötlet szerintem ennek a terméknek a beletétele a csomagba, már használom is, meglátjuk milyen lesz. Az illata nagyon finom, teljes kiszerelésű termék.



Rexona: most jelent meg pár új tusfürdő a márkától, így azt tippeltem, ebből kapunk majd egy teljes kiszerelést. Tévedtem, ugyanis a Rexona Maximum Protection 48 órán át tartó deo új kiadása, a golyós deo verzió volt a kapott termék. Ez is hasznos, a meleg időben jól fog jönni, ezt stiftes formában már próbáltam és jól teljesített, remélem ez is jól működik majd rajtam. 



Christina Aguilera: na ezt eltaláltam, tényleg egy mini parfümminta érkezett, a hölgyemény Definition elnevezésű legújabb illatával. Ki fogom próbálni.



Jimjams: nyerőszériám folytatódott, tényleg egy kis higéniai kendőcsomagot kaptam, nem nagy cucc, de nyaraláshoz jó les, vagy táskába bedobni.



B.U.: ez nem jött be, hiszen nem parfümöt kaptunk, hanem két kis utazó méretű tusfürdőt. Az egyiket, az orchideás verziót már használtam és nagyon szerettem (lila színű), a vaníliásat még nem ismerem. Ezek nyaraláshoz jó kis helyspóroló termékek lesznek.



Makeup Revolution: nem talált, hiszen egy rúzs volt a csomagban. Ismerem már ezt a fajta rúzst a márkától és jónak is tartom, sajnos a színnel lőttek nekem mellé, mert vörös, amiből tucatnyi lapul már a készletemben. Emiatt picit csalódott vagyok sajnos.



Mindent összevetve, nekem tetszett ez a csomagocska. Nagyon jó volt a meglepetés öröme, illetve alig vártam, hogy hazaérjek és megnézhessem mi lapul a magamtól- magamnak ajándékcsomagomban. Nem tartom kizártnak, hogy máskor is rendelek majd, ha tetszik a márkalista amit előtte kiszivárogtat a cég.

Remélem tetszett nektek ez a kis ismertető a legutolsó Pixibag-ről. Köszönöm,hogy benéztetek!

Ölel benneteket: