2018. május 7., hétfő

Sikerült elhasználni, de tetszett is? - Április

Sziasztok!

Ismét végigtapostunk egy hónapot, tehát itt egy újabb adag elhasznált termék csomagolása, melyekről mindenképpen szeretnék szót ejteni, hogy beváltak-e, érdemes-e megvásárolni, illetve én újravenném vagy vettem-e már. A hajápolástól a testápolásig, a bőr kényeztetésén keresztül a lakás illatáig minden kategória lesz, szóval ha érdekel mit szerettem meg, mi az amit nem ajánlok, olvass tovább :)




A sort mindjárt egy samponnal kezdjük, ami nem más mint  a Head&Shoulders sensitive scalp samponja. Alapvetően nincs korpa gondom, de nagyon érzékeny a fejbőröm és viszketésre hajlamos. Száraz, emiatt nagyon- nagyon oda kell figyelnem a megfelelő táplálására, melyben szuper partner ez a sampon! Kísérletezni is úgy merek csak mással, ha ez van itthon, mert kezdésként ehhez keverek hozzá másikat, ha próbálkozni szeretnék. Nagyon jó sampon, nálam a Shauma Man-t váltotta le a polcomon, még annál is jobban kíméli a fejbőröm. Újravettem, sőt még egy fajtában, arról is lesz majd beszámoló ha kiürült.  
 Maradjunk a fürdőszobai termékeknél, és egy tusfürdővel folytatnám. A B.U. márkától még eddig nem vásároltam tusoló terméket, de ennek az illata elrabolta a szívem, ugyanis orchideás. A bodystories tusfürdők egyik tadja, és isteni az illata, ami érződik fürdés után is a bőrön, finom illattal körbelengve a viselőt. Nem a legolcsóbb fajta, de normál áron mozog és kellemes, krémes állaga miatt , valamint az illata miatt szerettem. Nem vásároltam újra, de két kis utazó kiszerelés a tulajdonomba került (nemsokára egy másik posztban kiderül hogyan), szóval szuper lesz az is. Ha tehetitek szagoljátok meg.
Ha a fürdőszobai termékeknél maradunk, akkor mindjárt két kádfürdőhöz elhasznált kis termékről mesélek nektek. Az egyik a Dressdner Essenz édes, fűszeres fürdőkorongja, ami isteni mézeskalács illattal lengte be az egész fürdőt a vízen kívül. Nagyon kellemes volt használni, kicsit ugyan lassan oldódott fel a vízben. Színre semmi extrát nem nyújtott, enyhe barackos színt kölcsönzött a fürdővizemben és habot nem képezett. A Müllerben elérhető, így sajnos nem tudom újravenni, mert nálunk nincs Müller, pedig tetszett. 
A másik kis relaxáló fürdőtermék egy vaniliás fürdősó a Bodysoul márkától, ami isteni finom vaniliás termék, szépen színezi a vizet és mennyei illata van! Nem képez habot, de ennek sem feladata. Szintén müller-ben kapható, amit akkor vettem mikor az előző terméket, egy konferencia során pécsett, így nem tudom újravásárolni, pedig megtenném! 


A Katy Perry Killer Queen tusolózselé egy parfümszett részeként került hozzám. Sajnos észrevettem magamon, hogy nem szeretem az ennyire tömény illatú zseléket, így ezeket nem is szoktam elhasználni kimondottan tusolásra. Ez aztán tényleg erős illatot hagy a bőrön, aki ezt nem szereti annak azt javaslom, amit én is alkalmazok: ezt töltöttem bele a kézmosómba utántöltőként, így a kezem csodásan illatozott ha kezet mostam. Kicsit mintha szárított volna, nagyon intenzív illata volt, de őszintén szólva nem venném meg ha lehetne külön kapni és nem csak szettben- akkor sem. 
A Rexona Sexy bouquet deospray-ről már lehet meséltem korábban, de még mindig szeretem. A Glamour szerzeményeim között is landolt egy, mert jó az illata, teszi a dolgát és nem is drága ehhez képest, már körülbelül negyedszerre vettem újra, ez magáért beszél ügy gondolom. Nem fogja meg a ruhákat, nem kellett napközben sokszor újrafújnom, meglátjuk a mostani melegebb időkben is így teljesít-e majd a krémdeommal együttesen, mert akkor továbbra is szeretni fogom. 
Végül de nem utolsó sorban egy dm saját márkás illatosítóról láthattok egy kiürült üveget. Wc-ben használtam, aminek a kis terét szuperül betelítette, jó volt az illata , mely a virágos verzió volt. Van még amúgy egy citrusos illatban is,de azt nem tudom milyen lehet. Kicsit drágállom, így csak és kizárólag akciósan venném újra, mert közel ezer forintba kerül... Ennél jóval olcsóbb alternatívákat használok erre a célra, így kizárólag emiatt nem landolt azóta a kosaramban. Ha újra leakcióznák 4-500 Ft-ra, gondolkodás nélkül megvenném ismét. 

Nos én ezeket használtam el, remélem tudtam olyan termékeket mutatni, ami felkeltette az érdeklődéseteket, és megnézitek, esetleg nektek is beválik majd!

Köszönöm,hogy velem voltatok!

Ölel benneteket: