2013. szeptember 23., hétfő

Egy cseppnyi ősz a körmökön!

Sziasztok kedves bloglakók!


Egy körömlakk tesztet hoztam ma nektek, méghozzá  egy eurós boltokban fellelhető olcsó és ár-érték arányban nagyon jó lakkról, melynek ,,márkája” a Butterfly Collection. A lakk jóval 200 Ft alatt van, ezért cserébe 6 ml csodát kapunk .



A Single verzió egyik lakkja ez, ugyanis a Butterfly lakkokon belül is van több féle méretű-kiszerelésű változat a szivárvány skáláját felölelve. A Single kiadásban eddig én csak őszies szürkékkel, földszínekkel és metálfényű árnyalatokkal találkoztam. Mivel teljesen az őszhöz passzol ez az árnyalat, vele kezdem az új lakkjaim tesztjének sorát, ugyanis van még jó pár gyönyörűség a sünis zsákocskámban amit ajándékba kaptam Drágadrága Móni barátnőmtől, akit ezért innen is milliárdszor puszilok. Lelkesen végigolvasta a blogom és tudta kicsi szívem mely Moyra lakkokért eped, megszerezve nekem ezzel óriási meglepetést és örömet okozva <3


A jelenlegi tesztalanyom egy gyönyörű óarany-bronz színű folyékony csoda. Első látásra szerelem volt , ahogy az lenni szokott! 6 ml-es a kiszerelés, de úgy gondolom ez is bőven elég lesz jó pár lakkozásra, hiszen már egy rétegben is nagyon erős a fedése, kettőben meg aztán pláne. Sajnos fantázianevek itt sem találhatóak, számozások viszont vannak, ez az 55-ös árnyalat.
Ami nagyon tetszik benne, az az, hogy nagyon gyorsan szárad, még csak esélyem sem volt összemaszatolnom magam a számomra tökéletesen vékony ecsetével, amivel pontos széleket bírtam kenni a körmök oldalánál, pedig én hajlamos vagyok a maszatolásra, hogy utána órákig sikálhassam a széleket! Ami még tetszik, hogy írtó édes a maga kis mini kiszerelése mert ez a 6 ml azért nekem fura az átlag méretű lakküvegekhez képest. Az üvegen a logó szerelem, imádom a lepkéket így a Butterfly felirat kezdőbetűjén csücsülő szárnyaska nagyon aranyos és kedves számomra, továbbá a zebramintázatos sáv is édes a termék oldalán.





Nagyon olcsó lakkról beszélünk 169 Ft-ért vesztegetik, és nagyon szép árnyalatok vannak. Szívesen vennék még ilyen őszies színeket mert ráeszméltem, hogy igazán őszi lakkjaim nincsenek a nagy garnitúrám ellenére, pedig azért na :D

Mindent összevetve ajánlom nektek ezt a kis tündért, ha láttok valahol és van kedvetek tegyetek vele egy próbát, nekem ez a szín most must have erre az évszakra, teljesen a hulló faleveleket érzem benne a lelkemben. Továbbá eszméletlenül metálosan fényes ha napsütés éri, a képeken nagyon nehéz volt ezt visszaadnom mert nem bírtam a szépségét a valósághoz hűen megörökíteni, egyszerűen nem lehet!



Nektek van olyan lakkotok ami olcsó de vetekszik a drágább drogériás vagy felkapottabb márkák lakkjaival? Ha igen, melyik a kedvencetek?

Köszönöm,hogy benéztetek, engedjétek meg,hogy egy csodás örömhírt is megosszak veletek, én nyertem meg az egyik dedikált Heidi Klum Shine Blue parfit, hát én visítottam-sikítottam ugráltam örömömben és nem akartam elhinni , hogy ez igaz és lesz egy eredeti Heidi által érintett, dedikált parfümöm! Talán el sem használom majd csak gyönyörködök benne! Na jó, tesztet hozok róla ígérem ;)


Soksok puszim: Hajnitok 

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nagyon szép és tényleg őszi olyan mint a sütőtök :D
beusmink.blogspot.hu

Kristóf Mónika írta...

Gratulálok a nyereményedhez Drágám <3, nagyon megérdemelted.
Puszi.