2013. szeptember 15., vasárnap

Mindent az 50 árnyalatról, amit imádok

Sziasztok Drágák!

A Szürke 50 árnyalata trilógia nagyon megosztó, van aki imádja (like me ) van aki utálja, de egy biztos, szinte mindenki hallott már róla. Nekem óriási kedvencem. Szerintem ezt első sorban az olyan szenvedélyes személyiségek értik meg, akiknek az érzelmek és az érzések állnak a központban nem mindig a racionalitás. Szívemberek, én mindig annak vallottam magam és mások is annak mondanak engem. Olyan ez a könyvsorozat mint a hagyma és a sok rétege. Ha csak a felső réteget kapargatjuk, akkor nem látunk bele a következőbe, de ahogy bontogatjuk le a rétegeket, egyre beljebb jutunk. Ha hirtelen kettévágjuk lehet elerednek a könnyeink.



A három kötet közül a második az abszolút kedvencem, pont ez az egy nincs meg könyv formában csak Kindle verzióban de le fogok rá csapni, hiszen már harmadszorra olvasom. Az első rész figyelemfelkeltő, a második szenvedélyes, érzéki és kétségekkel teli mégis annyira mélyre ható, a harmadik inkább szerelmes, de egyben mégis jó és izgalmas. Nekem a vége kicsit egysíkú, de azért imádom :)



Christian: Szerintem aki nem értene meg egy ilyen pasit, az nem is nő. Ki ne vágyna arra, hogy megmenthessen egy férfit a démonaitól és ő lehessen neki A nő, az egyetlen aki más mint a többi, az univerzumának a középpontja, akiért akármit megtenne? Hát én elfogadnám! A szenvedély más tészta. Sokan csak a fájdalom vörös szobáját látják meg azt, hogy perverz az ipse, de ez több ennél, ha elolvassuk a részeket rájövünk mi húzódik meg ennek a hátterében. De olyan jó, hogy A nőért képes felhagyni ezzel, és mégis működik minden téren a kapcsolat, a huncutság meg mindenkiben ott lakozik aki egészséges libidójú :)
A film szemszögéből nekem be kell valljam nem tetszik a karakter akit választottak. Charlei Hunnam nekem nem az a karakter akit elképzeltem vagy azonosítani tudom a szereppel, a pasi lényével. Nem tehetek róla de nem. Nem elég sármos akárhány képet is nézek róla és nem eléggé beszélőek a szemei. Nekem két befutóm lett volna, a dobogósom Matt Bomer akiért élek-halok, ő a White Collarban játszik és nem érdekel a nemi identitása írtó jó pasi és a szemei csak úgy rikítanak és teljesen Christian Grey-es a nézése, a másik pedig Ian Sommerhalder, akit már Damonnek is imádok, szavak nincsenek rá milyen pasi és a szemeivel ahogy kifejezi amire gondol az őrült szexi.


Összefoglalva

Anastasia Steele:Szeretem a karakterét, tudok vele azonosulni de néha azért írtó hülye tud lenni :D Nem értek benne sok dolgot, de ez így van jól. Nekem nem oké a hősködése, nem oké a sok nyervogása és a belső istennős hülyesége, de ettől eltekintve, mármint a totojázásától, én szeretem ezt a csajt. Na jó azért Mr. Grey-t jobban, de őket együtt a leginkább. Szenvedélyesen szereti a férfit, harcol érte, és segíteni próbál neki, kicsit a szárnyaszegett galamb-effektus jut róla eszembe.Na most az ő szerepére Melanie Grifith lánya, Dakota Jonhson került, aki azért jobb választás mint a férfi szereplő. Oké, hogy szőke, de az arca kicsit nekem emlékeztető vonásokkal bír Anára. A haját meg már úgyis átfestette. De nekem aki leginkább tetszett volna az Alexis Bledel. Vagy Amanda Seyfried.



Na, ugye,hogy a jobbos páros az igazi?



Én amondó vagyok aki még nem tette adjon egy esélyt a dolognak. Ne hallgassatok a sok negatív véleményre. Másnem nézzétek meg majd a filmet, bár sok helyen lehet olvasni, hogy eléggé bad jelenetek lesznek benne, én kíváncsian várom mi sül ki belőle.

Ti szeretitek ezt az árnyalat sorozatot? Mit szóltok a szereplőkhöz?

Sok puszi: Hajnitok

Képek forrása via weheartit.com


2 megjegyzés:

Dora írta...

A könyvet imádom, de amikor megláttam, hogy kiket választottak Christian és Ana szerepére... Hát, kicsit csalódott lettem :D Persze meg fogom nézni a filmet is feltétlenül, de így már nincsenek is olyan nagy elvárásaim. Valahogy a képzeletemben nem így néztek ki, úgy érzem, a filmváltozat meg sem fogja közelíteni a könyvet.

hajnoca3 írta...

Teljesen egyetértek Veled! Rongyosra olvasom de nem unom, mert mindig valami más gondolkodtat el Christian viselkedésében és Ana gondolataiban. A film sosem közelíti meg a könyvet, elmúlik a saját kis varázsvilágod szépsége, szóval a szereplők nekem sem az elképzeléseim alapján lettek kiválasztva. Én is megnézem az tuti, majd akkor visszatérünk erre ;)