2013. szeptember 30., hétfő

Autumn Tag.

Sziasztok, énis kitöltöm mert megtetszett,mert aranyos, mert jobban megismerhettek, és mert szeretem az őszt és erre idén jöttem rá :)




1. Kedvenc dolog az őszben?
Új dolgok-megújulás. Nekem inkább ez az időszak a megújulásoké, mint a tavasz, ilyenkor változok a legtöbbet és az öltözködés is sokkal jobb mert szeptemberre már unom a nagy meleget és a sima kis felkapok egy rövidnacit felsővel témát. A táj szépségét is imádom, olyan színeket mutat meg nekünk,hogy szinte el sem hiszi az ember!



2. Kedvenc ital?
Hm, ilyenkor tea de szigorúan a mécses és illatgyertya égetések közepette, főleg este, na meg a finom kapucsínóóóóó <3


3. Kedvenc illat/gyertya?
Édes finom illatok, sütis-vaniliás mámorok.

4. Legjobb rúzs?
A sötét színek. Elő velük! Bordó, lila, piros-vörös!



5. Hidratálás?
Arcra fókuszálás, arckrém zsíros bőrre!

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Ilyenkor legtöbbször semmit. előjön nálam a tus és erős rúzs mánia, ha mégis akkor földszínek.

7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
Hangulatfüggő... őszies zenék kissé melankólikusabbak mint általában: Colorblind



8. Kedvenc őszi viselet?
Csőnaci, végre csizma, kardigán, kendő! Ja és farmer vagy bőrdzseki..... A kendő nélkülözhetetlen minden nap!



9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Ismétlem magam, tea, olvasás és illatgyertyák. Összebújás, ilyenkor a kinti hideg után még jobb! filmezésmaratonok és lustizzunk egész nap napok! Távoli ám de legjobb barátnőkkel való egész napi éterben történő beszélgetés ami igazi lélekbonbon egy személyes találkozóig <3


emlékek, kis kincsestárolóm <3 


10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
A szobámban, az ágyamon ülve a jó melegben könyvolvasás közben duruzsoló fűtéshang mellett és mécseseket égetve.


4 megjegyzés:

djkaty írta...

Idén ősszel én is nagyon ráakttantam az illatgyertyákra, nagyon feldobják a hangulatot, igazi otthonos érzést kölcsönöznek. :-)

hajnoca3 írta...

Nagyon, és azok az illatok! Már pár napja szinte minden este meggyújtok egyet ! amúgy imádom a videóidat :$ Puszillak!

djkaty írta...

Ó, hát nagyon köszönöm, most feldobtad a napom! <3 Amúgy én is minden este meggyújtom az épp aktuálisat, pedig eddig nem voltam ilyen gyertyamániás, de most ösztönöz az is, hogy a blogon megoszthassam a tapasztalatokat :-)

hajnoca3 írta...

De aranyos vagy :) Nekem az dobta fel,hogy éppen Te írtál kommentet :D <3 Nagyon szuper gyertyákat rendeltél amúgy én is próbáltam már a Yankee gyetyákat és isteniek! Hm :) Csak nekem az elérhetőbb alternatívák miatt mindig másmilyen csodák jutnak!