2013. szeptember 9., hétfő

Whosaleitonle-os rendelésem képekkel és videóval!

Sziasztok Drágaságok <3

Nagyon-nagyon régen jelentkeztem, tudom, sajnos ennek a munka volt az oka, de igyekszem az életem ezen kis csücskét ápolgatni :) Minél többször és rengeteg ötletem van csak időm van kevés. Na de térjünk is a lényegre. Hoztam nektek egy videót, amiben megmutatom nektek a csodás dolgokat amiket a www.whosaleitonline.com jóvoltából tudok most nektek bemutatni. A felkérés a polyvore-on érkezett és mesébe illő volt, el sem akartam hinni :) Annyira boldog vagyok!

 Először jöjjenek a képek:





A csodás Fifi Lapin nyuszis sálam / My amazing Fifi Lapin printed scarf
A csodás pink bőr kézitáskám/ My beautyful pink leather handbag
És a kedvencem: a Csodacipőőőő / And my fav: The wondershoeeeees!



Link:




Nagyon kedvező árakon lehet ezen az oldalon divatcikkekhez jutni, jómagam már tervezem is mikre csapok le, most pedig extra kedvezmények is várnak rátok, kukkantsatok be! Ami pedig szuper, hogy nincs posta, tehát Free shipping van mindenhova, akármennyit is rendelünk az oldalról,de ha csak egy kis kiegészítőt szeretnénk sem kell kemény dollárokat költenünk a hozzájutásért. 

Outfit a szerzeményekkel: Outfit with the goodies:




Ennyire imádom őket! / I adore it like here in the picture!

És a videó:




Köszönöm Mandynek, a kapcsolattartónak és az egész weblapnak a kedvességet!/ Thanks for Mandy, and all of the webpage for the kindness!

Nektek hogy tetszenek a ruháik? Ismertétek az oldalt? Ha oldalra kattintotok a linkjükre, kedvezményeket is találtok. Köszönöm, hogy olvastatok, sok puszi: Hajnitok





5 megjegyzés:

Unknown írta...

tetszenek :)

Ejwi írta...

Húú én is egy csomó dolgot kinéztem innen és mostmár megbízhatónak tartom :)

. írta...

Hát ez az oldal tényleg szuper! Mennyi idő a szállítás? Pont ilyen táskát szeretnék. :)
Szofi-Édesített élet

hajnoca3 írta...

Jó kis oldal bizony, és megbízható és külön kiemelném a kapcsolattartó kedvességét is amúgy! Nekem a megérkezés saccperkábé 1 hét volt, az szerintem nem sok :)

. írta...

Nincs ingyen a postaköltség. 11dolcsis táskát 19 dolcsiért akarják kihozni:S