2013. szeptember 27., péntek

Megérkezett: Heidi Klum: Shine Blue

Óriási izgalmakkal teli bontottam ki a Coty Hungary Kft. borítékot tegnap, mikor hazaértem este... Nem is kell mondani szorongattam a parfümös üveget és azt nyervogtam, hogy: ,, Úristen ezt az üveget fogdozta Heidi is, őőő fogtaaaaa, az az őőő írásaaaa! :) Nyugodtan csodálkozzatok, de nekem ez az első igazi világsztár szignóm.. és nagyon oda tudok lenni emberekért, dolgokért stb.


Először is innen szeretném megköszönni a többi kis mini terméket amik által megismerhettem őket! Van itt Cavalli, Rosed de Chloé(imádnivalóóó), Calvin Klein. 


                        És íme, a gyönyörű csodaszép üvegcse, rajta Heidi szignójával, hát nem csoda?



Az illat nagyon bejött, nem csalódtam! Agyaltam azon is, hogy csak emléknek megőrzöm,de amennyire csábít nem fog menni! Ha tehetitek, szaglásszátok meg, nekem főleg az első fújásra érezhető illat tetszik, később már púderesebbé válik. Nagyon jól néznek ki egymás mellett a Shine Rose-al, azon agyalok kellene egy sima Shine is , hogy teljes legyen a kollekcióm :)

Hogy tetszik?

Köszönöm, hogy itt voltatok,sok puszim: Hajnitok

5 megjegyzés:

djkaty írta...

De jó, ez tényleg nagy dolog, jó érzés lehet a magadénak tudni :-) Hasonló a két meglévő illat egyébként?

hajnoca3 írta...

Nagyon, ha ránézek már jó érzés :) fura, de teljesen más illat és mégis nagyon kellemes, főleg közvetlenül a kifújás után nagyon friss utána lesz púderesebb! Ha teheted szagold meg ;)

djkaty írta...

Remélem, a Müllerben van, mert akkor megszaglászom a héten valamikor :-)

hajnoca3 írta...

Majd mondd el tetszett-e ;)

hajnoca3 írta...

Hééé Hahóóóó, a pillangószárnyas kommentelő.. eltűnt a hozzászólásod :( Nem tudom mi lett, kérlek linkeld be újra az oldalad :)