2013. augusztus 27., kedd

Hosszú kihagyás után : HAUL VIDEÓ! Tarts velem :)

Sziasztok Drágák!!!!!

Nagyon régen hoztam nektek videót, már régóta motoszkált a kisördög a fejemben, hogy de jó is lenne egy Youtube csatorna is párhuzamban a bloggal, de az eddigi egy-két kis videót nem találtam olyan sikeresnek. Igyekszem ezeket is fejleszteni, vágni stb, de még bőven van hova fejlődnöm, mindenesetre ezen keresztül szerintem még személyesebbé lehet tenni egy felületet és még érdekesebbé, továbbá sokkal nagyobb a kontakt lehetősége, így fogadjátok szeretettel az első kis visszatérő videómat, ami egy rövid kis haul lesz, de nagyon tetszenek a dolgok benne, amiket már őszre vásároltam!



 A videó, jó nézelődést!!!!! :)



Hoztam két képet is, hogy jobban szemügyre vehetőek legyenek a dolgok! 





Hogy tetszenek? Ti már vásároltatok őszre?

Köszönöm,hogy velem tartottatok,sok puszi: Hajnitok


Nincsenek megjegyzések: