2013. augusztus 6., kedd

Utazz a világ körül a Dm-el, avagy újdonságok!

Sziasztok kedves olvasók!

Nem tudom ki hallott már róla,én a Dm magyar FB oldaláról értesültem róla, hogy lesz egy kiadás, melynek a lényege, hogy a világot körbeölelő termékcsaládot kapunk az üzletek polcaira. Személy szerint nekem nagyon jópofának tűnik ez a desing, maga a kivitelezés, szeretem is a Balea termékeket, no, de először lássuk is miről van szó:)

Facebook elérhetőségek :

 Magyar


Osztrák

amint látjátok, öt termékről van szó, van közte borotvahab, krémszappan, tusfördő, testápoló és dezodor. Tehát egy teljes testápolási szetteől v

an szó,de lássuk mi mihez is köthető, milyen illatú , balról jobbra haladva!

A borotvahab: Velencéhez kötődik, a csomagolás pink színt kapott, nekem nagyon tetszik és ha kedvező áron lesz meg is kaparintom. Illata a nyári fügéét viseli, és aloe verát tartalmaz, ami köztudottan csodás a bőrnek, mert nyugtatja és táplálja azt!

Tusfürdő: Brazília színeiben pompázik, ez az élénk kivizöld tubus, nagyon nyárias! Illata trópusi ananász!

Kéz és testápoló: Következő állomásunk San Fransisco, narancssárga tubus, tetszik a pumpás kiszerelése, praktikus egy krém esetében. Illata őszibarack, na ő még csábító számomra:)

Folyékony szappan: Na, a kék színből és buszból kitaláljátok kikhez köthető ez a szappan? Bizony, az angolokhoz, mégpedig London városához! Ez annyira nem mozgatta meg a fantáziámat, illata ibolya, ami számomra kilóg kissé a gyümölcsök közül.

Deo: Fokváros, Afrika. Tetszik a csomagolás,de grapefruit illata számomra nem túl kecsegtető, mert nem vagyok oda érte. 

ami fontos, hogy ez egy limitált kiadás lesz, aki szeretné sokáig kiélvezni az tankoljon fel belőle :)

Nektek mi tetszett meg a Világ körüli kollekcióból? Beszerzitek valamelyiket?

Köszönöm,hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok


1 megjegyzés:

cs.szandraa írta...

Velence és San Fransisco csábítón hangzik :)