2013. augusztus 3., szombat

Színátmenetes körmök szivaccsal


Ezt a technikát már biztosan sokan ismeritek, hiszen nagyon elterjedt, de én most nem a tipikus színátmenetes ombre változatot szerettem volna elkészíteni. Kiválasztottam egy piros és egy korallos narancs színt. A korallos narancs lett az alap egy rétegben, a körömvégekre pacsmagoltam rá szivaccsal a piros színt, majd mikor megszáradtak, egy eltérőbb szín szerettem volna, így esett a választásom erre a lilás rózsaszínre. ez teremt kontrasztot és pöttyösebbé teszi az egészet ami szándékos.



Amikor elkészült és minden körmöm koppanósra száradt egy rétegben fedőlakk került rá a szép fény érdekében.

Nekem valamiért a graffitik jutnak róla eszembe, de tényleg nem tudom miért. 


Hogy tetszik?


Köszönöm,hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok

1 megjegyzés:

Unknown írta...

szép :)

www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com