2013. október 3., csütörtök

Na mit pakoltak ki nálunk? Essence- Justin Bieber kollekció

Sziasztok kis bloglakóim!


Igen, kitették :D Na, hát most mit is mondjak, nem mondhatom,hogy csípem a srácot, vagy a zenéjét , de a kollekcióban mégis van három dolog ami megtetszett, pedig az előzetes képek alapján nem gondoltam volna. Lőttem sunyiban képet amelyen az árakat is megnézhetitek!



Ami megtetszett és elsőre nyúltam érte mert felkeltette a szemem érdeklődését az a menta színű szájfény volt. Annyit előrebocsájtok, hogy nem volt teszter így nem tudtam swatcholni, pedig nagyon szerettem volna! Tetszik még a pirosító narancsosabb verziója és a körömlakk amivel állítólag akármilyen papír mintáját rányomathatjuk a körmeinkre. Itt jött a hezitálás... megvegyem, ne vegyem?
Nem vettem...majd holnap :D Mert azóta viszont óránként eszembejut milyen aranyos dolgokat tudnék én nyomatni a körmeimre. Kell,kész , ennyi.


Ami viszont vicc kategória az a papír ami állítólag mintakollekció. Hát én belelestem a kis papírdobozba, konkrétan mintha nyomtatott fekete-fehér oldalt láttam volna összehajtogatva, ki ad ezért 500 Ft-ot? :/  Főleg,hogy elvileg a lakk akármilyen más papírral is alkalmazható....

A lakkok szépek voltak de ilyen színeim már vannak, tehát összegezve ami nagyon bejött: a menta és az élénkvörös szájfény, a mintázós lakk és a pirosító, de csak a lakkot fogom elhozni :)

Nektek tetszik valami ebből a kollekcióból?

Továbbá azt a hírt kaptam, hogy jövő héttől érkezik az új kollekció a Rossmannokba a gél lakkos felszereléssel együtt, az uv lámpa ára 7999 Ft, a lakkoké egy ezres lesz dbonként!

Köszönöm, hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: