2013. október 13., vasárnap

Az első Vogue-om

Sziasztok bloglakóim! :)

Aki régebb óta olvas, biztosan emlékszik még arra az időszakomra, amikor teljesen -totálisan rá voltam kattanva arra, talán pontosan egy éve ilyen tájt, hogy nekem kell egy Vogue magazin mert nagyon szeretnék belelapozni, inspirálódni belőle és egyszerűen kitenni a szobámban és mikor olyan kedvem van, lekapni a polcról és gyönyörködni. Minden vágyam így teljesüljön, csak ne ilyen sokára, ugyanis hihetetlenül olcsón jutottam hozzá az ehavi Brit lapszámhoz!


Ami egyből feltűnő, hogy nagyon vastag a lap, igaz közel a fele, sőt... tényleg a fele reklám, de a képek valami eszméletlenül szépen és minőségiek. Bevallom őszintén ez az újság egy olyan embernek lehet egy falat kenyér a hétköznapjaiban aki bolondul a divatért, de ettől függetlenül a két ezer forint feletti valódi árával pofátlanul drága, pláne, hogy ennyi reklámanyag alkotja a lapot. Nekem azonban akkora szerencsém volt, hogy amikor az egyik vasárnapi Lengyel piacra tartó körútunkon nézelődtem, találtunk egy hírlapárust, aki teljesen eredeti és aktuális külföldi magazinokat árul jóval, tényleg jóóóóóóval áron alul. Vogue-ból volt többféle, eközött és az orosz szám között vacilláltam, de mivel egy szót sem tudok oroszul, úgy véltem jobb lesz nyelvfejlesztésre az angol lap. Hát fáj a szívem azért az orosz verzióért és volt hozzá notesz is mellékletként 400 Ft-ért, hülye voltam, hogy nem hoztam el azt is. 



Hát nem gyönyörű? :) Ez is 400 forint volt. Megérdeklődtem az eladótól,hogy mikor vannak kint és azt a jó hírt kaptam, hogy bizony ő kéthetente megtalálható ott, és lehet nála jó kis újságokat venni. Ha legközelebb megyek és lesz lehet eljön velem az az orosz verzió is! Vagy majd a következő szám, még nem tudom! Mindenesetre ajánlom, hogy aki teheti és eljut erre a piacra, szeretne ilyen lapokat vagy egyéb nívós magazinokat venni nagyon kedvezően, hát hajrá!

Ti szeretitek a Vogue-ot? :)

Köszönöm, hogy elolvastatok: Hajnitok


2 megjegyzés:

djkaty írta...

Ó, szuper lehetőség ennyiért hozzájutni! Én Kelenföldön szoktam anno ilyenekre lecsapni :-)

hajnoca3 írta...

Tényleg? :O De szuper! Tényleg érdemes élni az ilyen kis lehetőségekkel ;)