2013. október 25., péntek

Shopping Királynők - Tilos a fekete, fehér, szürke

Sziasztok Drágáim! :)

Nem tudom szoktátok-e nézni Lakatos Márk új műsorát, a shopping Királynőket. Én speckó körülbelül 2 hete kattantam rá teljesen a dologra, és azóta naponta követem az eseményeket, igaz a neten keresztül mert oda is felteszik szerencsére a Fem3 oldalára az előző napi részt. Sajnos Fem3 adónk nincs, ezért nagyon örülök,hogy a neten is elérhető!A bejegyzésbe beteszem majd a linket, ahol elérhető lesz számotokra az adás minden eddigi része!



Először is ezt egy állandó rovatnak tervezem a blogomra. Azt találtam ki, hogy minden héten én is teljesíteni fogom a feladatot, amit Márk ad a lányoknak, mint pl: öltözz az anyósnak. Márk nekem eddig is szimpatikus személy volt, mostanában, hogy még többet van jelen a tévében és a médiában még inkább úgy érzem, egy nagyon kedves és közvetlen ember lehet ő a való életben, gondolom ezt abból, ahogy a lányokkal beszél, ahogy kritizálja őket, abban sosincs semmi sértő, a véleményét is át tudja úgy adni, hogy nem sért meg vele senkit és mégis a tudtukra adja, hogy mi nem okés a szettjükben. Kedveltem már akkor is, mikor a különböző én is szép vagyok és egyéb saját magunkat elfogadásra sarkalló műsorait néztem, követem egyéb felületeken is, és most jutottam el oda,hogy bátran kijelentsem, nagyon bírom őt :) Ha szeretnétek megnézni a részeket, katt a képre:



Első körben elmondom, hogy 5 lány verseng a címért. Minden héten egy adott keret, és 3 óra áll rendelkezésükre, hogy a feladatot teljesítsék. Sokan kifutnak az időből amit én speciel nem értek, ahogy azt sem, miért futnak 4 boltba, mikor sokszor 1-2 helyen lehetne teljesíteni a dolgot. Vannak akik a pénzkerettel nem tudnak jól bánni, amit nem tudok mennyi, de saccperkábé 30-50 ezer Ft közé tippelem. 
Az eheti feladat az volt, hogy TILOS A FEKETE, FEHÉR ÉS SZÜRKE. Nem teketóriáztam sokat, a h&m-ben letudtam a dolgot kerek 32 perc leforgása alatt cipő és kiegészítők valamint táska nélkül, ami nem rossz idő, és ebbe nekem két szett is belefért. Mivel jómagam ősz típus vagyok, nem minden színt kaphatok magamra az arcom közelében, de igyekeztem mégis élénk és vidám színeket csempészni a szettekbe.

 Tehát íme a két összeállítás, ismétlem, cipő -táska-és ékszerek nélkül:

 Felső: 2500 Ft
Szoknya: kb 3000 Ft
Pulcsi ami a hátán áttetsző: 4000 Ft

Ha a keret 30. 000 Ft például, akkor is jócskán maradt volna még táskára és cipőre, nemigaz? :)



A második szett,én ebben mentem volna a kifutóra:


Ez a piros ruha 10.000 Ft körül mozgott, még így is bőven kijöttem volna a keretből a kendővel együtt, cipellővel és tatyóval! ( Nagyon megtetszett ez a ruha....)



Szóval ezt választanám ha én is ott lennék és színesen kellene felöltöznöm. Vagy magassarkú bokacipővel vagy csizmával venném fel, hozzá nagy fülbevalóval és karkötőkkel.

És egy kis zene a shopping mellé:




Ismeritek ezt a műsort? Kedvelitek Márkot, és ha úgy alakulna jelentkeznétek a műsorba? :)

Köszönöm,hogy velem tartottatok, én izgatottan várom a jövő heti feladatot!

Csók: Hajnitok


4 megjegyzés:

. írta...

FEM3-on mikor adják? Én a héten kattantam rá. Szerdán találtam rá a tv2-n. Ott minden délután van, pont a héten ment a rész az anyóssal. :D
Nagyon jó szerintem, bár a héten nem az nyert, aki nekem a legjobban tetszett :D
Nagyon jó a szerelésed, ebből is látszik, hogy mennyire egyszerű megoldani a feladatokat. :D
persze a kanapéról könnyen nagy a szám :P Az ötlet is tetszik, hogy te is megcsinálod a feladatokat. Lehet én is kipróbálom

djkaty írta...

Ó, az első szett nagyon tetszik! A második is csini, de az első ősziesebb, így jobban illik a jelenlegi hangulatomhoz :-)

hajnoca3 írta...

Hú azthiszem esténként 19:15-kor adják ;) Köszönöm!

poppy írta...

Pont ebből a hétből láttam az utolsó pénteki adást, bírtam a csaj stílusát, de ügyesebb is lehetett volna, ha már stylist tanuló. A másik meg, hogy az igazi stylistok biza úgy mondják meg a "klienseknek" a frankót, hogy azzal nem sértik meg, csak sajnos ebben az országban ilyen elég kevés van, pedig ez lenne az alap.
XXX
Poppy