2013. október 27., vasárnap

Az én amerikai horrorisztikus halloween sminkem

Sziasztok kismanók!

Bár tudom, hogy itt Magyarországon nem a Halloween-t ünnepeljük, de számomra tetsző dologról van szó, maga ez a Csokit vagy csalunk és faragjunk tököt dolog szerintem jópofa, ha nem esne egybe halottak napjával azt mondanám simán! Ezzel kapcsolatban kedvet kaptam és elkészítettem személyemre szabva Az American Horror Story első évadjából Tate koponyás elborult sorozatgyilkos maszkját!



Az arcomon világos púder van, csalókák a képek, élőben fehéresebb volt, sajnos este készültek a képek, ekkor volt időm ezzel foglalkozni. A fekete részek szemhéjpúderrel, szemceruzával és szemhéjtussal készültek. 





Tate kissé elborul a sorozatban és később derül csak ki, de jó pár gimis fiatalt megöl csak úgy. Hoztam képeket amik engem inspirálta mikor ezt a sminket készítettem:



Kicsit elvont nem? :) 


Jó hát ezt meg nem hagyhattam ki, olyan édes :') 

Ti benne lennétek egy halloween-e buliban ha úgy adódna? Nektek milyen sminketek lenne?:)

Köszönöm, hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok 



2 megjegyzés:

djkaty írta...

Annyira jól néz ki a sminkkel a srác *.* Tetszik a Tied is, jó ötlet Halloween-buliba :-)

hajnoca3 írta...

Ugye? Nagyon brutál, de azért nélküle is aranyoooos... :D Köszönöm, ha mennék H. buliba tuti valami ilyesmiben nyomulnék ;)