2013. november 5., kedd

Októberi favoritaim

Sziasztok Drágák!

Sok helyen találkozhattok a hónap kedvencei bejegyzésekkel, és én nagyon szeretem őket, ezért úgy döntöttem, most ismét összegyűjtöm egy csokorba a jelenlegi szépségápolással és a női lélekkel ( személyesen az enyémmel) kapcsolatos jó dolgokat, vidítókat. Lássuk:


Csoportkép :)



Syoss 10 day shine- sealing treatment: ez egy nagyon szuper hajbalzsam, ami igazán puhává varázsolja a hajat, csak jót tudok róla mondani tényleg, kellemes az illata, emellett az tartós is hiszen napokig érzem a hajamban. Könyebben kifésülhető, nem gubancos, selymes, fényes, és még a színét is óvja, szuper!

Volleré alapozó: nagy kíváncsisággal és kétségek közepette emeltem le a polcról,de nem csalódtam. Nagyón jó az ára és simán lepipálta a Glamour napokon vett Maybelline alapozómat( teszt hamarosan) ami nagyon hamar átfénylik,ez azonban szuperül fed és még nap végén is takar, egy dolog lehet benne zavaró,az illata, de elviselhető. 

Evelin pure control SOS: már szerepelt egy kedvencekes posztban, talán még augusztusban, azóta is töretlen a szerelem, már újra is vásároltam! Ez az egyetlen olyan lemosó ami egyben pakolásként is alkalmazható napi hasznélat mellett, ami hat, felveszi a pattanásokkal és miteszerekkel a harcot és szépen leszárítja, nem is vészes az ára sem, Rossmannban vettem, imádom! 

Nuobeier cosmetics pirosító: két árnyalat is megvan, de ez a barackos árnyalat lett a kedvencem, a másik meggybordót még ki sem nyitottam, ez annyira tetszetős, nagyon pigmentált, eurós boltokban lelhető fel és nagyon jó!

Ebelin pirosító ecset: csodás, tömött, finom szőrű, a Dm-ekben az ebelin ecsetek akciósak mind 3-500 Ft között mozog, nagyon jók és ilyen áron verhetetlenek! Nincs meg még régóta, de már szeretem és kivívta méltó helyét a kedvenceim trónjára!


Vaniliás illatgyertya: ez is fellelhető a Rossmantól-Dm-en át az eurós boltokon keresztül még az Obi kínálatában is, nagyon jó az illata, szépen ég, egy hibája, hogy lepereg a külső borítás a mécses üvegéről, de az illatáért cserébe szemet hunyok neki felette!

Garnier mineral InvisiDry: 48 órán át védő  deó, ezt nem tudom mert fürdök :D De amúgy is kétlem,a 48 órás védelmet, illata nagyon kellemes, jól hat, nekem bevált!

Kerastase Elixir Kultime: még a pixiboxban volt, jó a hajvégekre, azt vettem észre, hogy főleg nedves vagy vizes hajon szuperál igazán jól. Csínján kell vele persze bánni!

Vogue, Marie Claire: külföldi kiadások, csodás képek, más világ, szuperek!


Nektek mik voltak a havi kedvenceitek?

Köszönöm,hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: