2013. november 26., kedd

A karácsonyi kívánságaim- ajándékötletek mindenkinek

Sziasztok kiscsibék! :)

Kedves Jézuska,

szeretném ha tudnád, hogy nagyon jó kislány voltam. Mindig igyekeztem minden helyzetből a lehető legjobbat kihozni, a lehető leglelkiismeretesebben végezni a rám bízott feladatokat, na jó, néha rosszalkodtam, elblicceltem dolgokat, de ennyi belefér nem?

Valahogy így kezdeném el a levelemet az édes kis aranyos Jézuskámnak. Idén nem vágyom semmi extra, vagy húdenagy dologra, első sorban arra, hogy együtt legyen a család, a számomra legfontosabb emberek és állatkák ( Roziiiiii <3) , valamint szeretetben és nyugalomban teljen el az ünnep. A kriszkinglikre idén nem vagyok kíváncsi, mert már csak a pénzre hajtanak, ezt szomorúan konstaláltuk az elmúlt években, kb olyan leépülő folyamat ez, mint a Húsvétkor locsolásért cserébe pénzt váró fiúk, férfiak csapata. Pedig milyen nagy áhítattal néztem fel rájuk pici koromban, a szép díszes ruhájukra, a rozmaringos pálcával amivel megáldottak,hogy ne legyünk betegek, és a karácsonyi dalokra melyek csak úgy csilingeltek a fa körül. Éppen ezért amúgy mi már 23-án feldíszítettük a fát mióta világ a világ, ugyanis nálunk 24. reggel jöttek ők. Attól függetlenül,hogy belőlük idén köszi de nem, a fa díszítés megmarad 23-ra, feltéve ha sikerül úgy besoztanom a szabijaimat, hogy NE kelljen  aznap dolgoznom -.-" Sajnos lesz még két szombati munkanap is, no meg a szilveszter után is nyújtóznék még otthon, de majd meglátjuk mikor dobom be a ,,nem megyek dolgozni kártyáimat".
Összeállítottam egy kívánságlistát, ami nem egy nagy kunszt, de mégis minden évben a blogon megmutatom a pici szívem nagy vágyait, hátha a kismanók is olvassák ezt, és így tudják mit kell nekem hozniuk :)


Az a nagy helyzet, hogy párról tudom, hogy a manók már beszerezték :) Ilyen az angyalszárnyas fülbevaló (3.), a Katy Perry parfüm csomag (4.), a táska ami bár nem szőrös de ahh (5.) és a gyűrű készlet (2.). Amit még a listámból nem tudok, az az óra és a gél lakk készlet, de már beszélgettem erről az érintett személyekkel, sőt elkezdtem a szeretteim ajándékainak beszerzését is, mindenkinek próbálok óriási örömet okozni. Amúgy szerintem mint minden lány úgy általában aki odavan a lányos dolgokért, lekenyerezhető akármilyen sminkkel, parfümmel, szépségápolási termékkel, ékszerrel-bizsuval, plüss állattal vagy valamilyen nőcis kütyüvel. Ezek mindig telitalálatok a szívünk közepébe!
Azért készítettem pár kis kollázst, csoportokra bontva az ajándékok tárházát:


A legjobban persze akkor tudhatod minek örül a másik ha ismered. Én csak látatlanban, az általánosságban szedtem össze pár dolgot, elképzelés gyanánt, de biztosan mindenki tisztában van vele, hogy a szerettei mit szeretnek, annak tükrében jó, ha választunk, és a személyiséghez illő mintát, színt, stílust követünk. 



Érdemes az árakat is több helyen megnézni, sok webáruház kínál ilyenkor ingyenes szállítást grátiszként a rengeteg akció mellett, lehet,hogy olcsóbban jössz ki, ha megveszed neten és még a küszöbödig is hozzák a meglepetést, mintha lejárod érte a fél várost és megelégszel egy so-so választással.


Az e-bay is jó barátunk, ha már a netes vásárlásról is szót ejtek. Rengeteg apróság csilliárdokkal olcsóbb, mint a hazai üzletekben. Sokszor vettem már észre, leggyakrabban bizsuboltokban, hogy a termék gyakorlatilag ugyanaz, az e-bayes ár 3-4x-eséért. Ezért is érdemes minimális időt fordítani a paypallra és vesződni a keresgéléssel,ami amúgy órákra le tud kötni és akár izgalmas is lehet, főleg ha licites eladásokra vadászunk.

Ti mit szeretnétek nagyon karácsonyra? :) Kíváncsi vagyok a vágyaitokra, írjátok meg nekem!

Köszönöm,hogy velem tartottatok,sok puszi: 

4 megjegyzés:

djkaty írta...

A sünis párna mindent visz nálam *.*

Ejwi írta...

Minion *.*

hajnoca3 írta...

Nekem mondod :O

hajnoca3 írta...

Bizony, nagyon aranyos