2013. november 22., péntek

Csak annyit tudok mondani: Köszönöm! Blogger díj!

Sziasztok Kincsek!

Annyira nagy öröm ért, az ilyen dolgok az életben mindig megmelengetik a szívemet. Éppen hazaértem tegnap a munkából, tele volt a tudatom a ronda idővel, a nap bosszadalmával és az esővel, ugyanis bőrig áztam sajnos, de ez hozzátartozik az őszhöz ami lassan télbe hajlik. Aztán kis szusszanásnyi idő után az esti rutin részeként, egy forró zuhany után bekuporodtam a meleg takaróm alá, mellettem egy forró bögrényi teával, és megnyitottam a bloglistát. Egyből láttam, hogy kommentek érkeztek , melyek közül egy nagyon sokat jelentett számomra....


Kedves Judit, a Judit Nails Polish blog írója adta át nekem a díjat! Köszönöm neked kedves Judit, nagy öröm ez nekem! Köszönöm,hogy megtiszteltek a figyelmetekkel és nyomtatok egy követés gombot a kis lélekdarabkám felett!


A díj szabályai:

-ki kell helyezni a díjat jelképező képet a blogon
-be kell linkelni azt, aki jelölt
-jelölni kell újabb blogokat erre a díjra és értesíteni is kell őket a jelölésről
-végül pedig 7 dolgot el kell árulni magunkról.

Lássuk, én kiknek adom tovább, ugyanis meg kell jelölnöm három blogot, akik tőlem megkapják ugyanezt a díjacskát! Lehet olyannak osztom, aki már tulajdonosa a rangnak, de a kedvenceimet szerettem volna mindenképpen megemlíteni! Tehát az én három kedvencem nem sorrendben, így egy vonalban mert egyforma szívcsücskeim:


Stílus és egyéb katasztrófák blog Rami blogja, ő egy nagyon kedves lány és időtlen idők óta követem már figyelemmel a videóit, ugyanis annak idején még a youtube-on figyeltem fel rá! Nagyon közvetlen, találkoztam vele egyszer az utcazenén és olyan kedvesen fogadott, belopta magát mégjobban a szívembe :)

Másik nagy kedvencem Poppy lett a Fashion Monster's blogjáról, aki az utóbbi időben vonzotta magára teljesen a figyelmemet! Előtte is követtem, de nem jelentkezett olyan sokat mint mostanában, és nagyon tetszenek a tartalmas, véleménykifejtő írásai, a stílusa, az, hogy vállalja kit szeret, kiket tart ikonikus alakoknak, és emellett a Kreára jár, ékszereket készít amik csodaszépek az instás képei alapján! 

Fanni gardróbja írója Fanni, egy tüneményes lány, akinek nemrég megkérték a kezét mesébe illően, ezért rengeteget ír a témáról mostanában ami az én szívemnek különösen kedves, mert olyan hercegnőlelkű lány lévén imádok mindent ami habos babos ruha, ami esküvő, ami romantikus. Ezek mellett kellemes stílusban ír, szép az oldala :)

Mindhármuk írásai, képei és posztjai számomra lélekeledelek, bátran ajánlom , ha időtök engedi nézzetek be hozzájuk!

A feladat része még, hét tény megosztása magamról, lássuk:

1.Igazi kávéfüggő vagyok, minden reggelemet ha tehetem kávéval indítom, egy felet anya méregerős feketéjével szigorúan cukorral tej nélkül, utána jöhet később egy hosszú kávé vagy kapucsínó is még.

2.Nem szeretek tétlenkedni, az agyamra megy ha nem dolgozhatok amikor munkaidőm van és olyankor úgy érzem csigacsusszanásnyi lassúsággal telik az idő, ami az őrületbe képes kergetni.

3.Nagyon szeretem a gyerekeket és állatokat, ezzel a két dologgal nekem bármit el lehet adni :)

4.Nyitottabb lettem az elmúlt időszakban, és sokkal könnyebben ismerkedem emberekkel, hamarabb találom meg velük a közös hangot.

5.Jelenleg a kormányhivatalban dolgozom.

6.Közép fokon beszélek németül, angolul alapfokon ami lassan talán eléri a közepet is,de csak az előbbiből van nyelvvizsgám.

7. Tavasszal szeretném elkezdeni a jogosítvány megszerzését, aztán egy kis autó az álmom.



Köszönöm,hogy velem tartottatok, írjátok meg, nektek kik a kedvenceitek, linkeket is szívesen  fogadok, mert nagyon jó új blogokra lelni!

Sok puszi:



5 megjegyzés:

poppy írta...

Nagyon szépen köszönöm neked is!!! Főleg a kis szöveget. Drága vagy nagyon! :)
Ígérem lesz hamarosan egy egész bejegyzés az ötvösmunkáimról :P
És én is utálok tétlenkedni és a fenekemen ülni. :D

Rami írta...

Köszönöm, köszönöm:)
Annyira kedves vagy, pont ezért szeretlek:)
<3

Névtelen írta...

Nincs mit így még többet tudtam meg rólad! :)

Fanni írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat és a kedves szavakat! Öröm volt olvasni! :)

Edesitettelet írta...

Szia!
Díjat kaptál :)
http://edesitettelet.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html
Üdv Szofi