2013. november 17., vasárnap

OOTD- Egy este a haveri körrel

Sziasztok Drágáim! :)

Régen volt már outfites poszt, a képek pedig már egy ideje itt pihennek a gépemen, előre írok pár bejegyzést a pihe-puha takaróm alól, ez még élesben megy de készítek be párat mert a minden nap fél 5-ös munkaidő lejárás mellett életem alig van, nem , hogy a vaksötétben fotózni tudjak pl swatchokat, de majd igyekszem előre dolgozni! Szóval, ez a ruci egy összeülős, haveri körrel iszogatós estén volt rajtam:


Imádom ezt a férfiasan is dögös csaj összeállítást, melynek az éke a tűsarkú platform cipő és a mellény, vidámabbá pedig a táskámmal igyekeztem tenni! Egyszerű kiegészítőket választottam hozzá, mint a hosszú csavart gyűrű arany színben /Rossmann/ és a gyöngyös fülbevaló /Rossmann/.
A mellény érdekessége, hogy az eleje egy sima fekete mellénynek tűnik, de ha megfordulok, tádáá, egy szép fehér oldal tűnik elő bézs és egyéb krémszínű-púder árnyalatú virágdíszekkel, és a legjobb, hogy állítható a mellény egy kapoccsal! 




Cipő /Turi/- nincs benne márkajelzés, csak egy limited edition feliratot találtam és szerelem volt első látásra, szatén fűzős , platformos csodás tűsarkú <3
Táska- Vintage piacos szerzemény / College/
Felső- Amisu
Mellény- Nem tudom, turkálóból van de kivágták a cimkéjét 

Hogy tetszik nektek ez a szett? Szeretitek kombinálni a pasisabb darabokat a nőies vonallal?

Köszönöm,hogy velem tartottatok, sok puszi:


Nincsenek megjegyzések: