2013. november 21., csütörtök

Képes összefoglaló a napjaimról

Halihóóó szépséges kis olvasóim! :)


Lassan telik múlik az idő, futnak, rohannak a napok és nagyon régen nem hoztam azoknak képes összefoglalót a napjaimról, akiknek esetleg nincs instájuk és nem tudnak követni! Rozika nem maradhatott ki egyértelműen, na meg az aranyos dolgok,minden képhez írok egy kis körítést, hajrá Hajni :)


Kis mérgelődös sünibaba!


Chanel torta, hát kell ennél több egy lánynak a születésnapjára torta fronton? Veszprémben a Mackó cukrászda kirakata tele van szép tortákkal, ott csücsül ő és...


Ő is, nem aranyos? :)


Már most teljesen christmas lázban égek, gyógyíthatatlan mánia nálam, agyalok, barkácsolok, vuhú :)


sokszor látok ilyen szépet mikor battyogok arra a bizonyos 6:55-ös buszra


Na ezen szakadtam mikor megláttam, nem tudom miért de azóta is ha újra elolvasom, annyira pihent, fáj, de mégis :d


hm, hm...nem rossz, nem rossz.. F&F, 17 ezer ft


Áfonya illatú, egy rétegben így fed, csodaszép de nagyon nem tartós


Burlesque fej


Mánia, én mondom...


199 Ft volt és annyira édes pöttyöket világít a falamra, hogy csak na, minden fillért megért!

Nektek hogy telt a hónapotok?

Köszi,hogy itt voltatok, sok puszi:



6 megjegyzés:

Névtelen írta...

tetszik az a körömlakk, áfonya illatú?? :)
Cuki a süni!!

djkaty írta...

Cuki a pöttyös mécsestartó, Rozika meg főleg :-)

hajnoca3 írta...

Jaj a körömlakk nagyon jó igen áfonyás, csak még eddig úgy próbáltam, hogy egy rétegben, úgy nem sokat bír, 1 napot , de tesztelem majd két rétegben és fedőlakkal is ;) Kínai üzletekben lelhető fel nagyon jó áron!

hajnoca3 írta...

Ugye? :) Köszi, Rozika puszil! :)

Rami írta...

az a pöttyös mécses<3

Dóri RFB írta...

hihetetlen, hogy már az F&F-es cuccok is ennyire drágák... pedig egy idpben nagyon szerettem ott nézelődni, de már ugyanolyan áron van, mint bármelyik másik márka...
amúgy jók a képek :)