2013. október 8., kedd

Mini parfüm ,,tesztek"

Sziasztok szépségek!

Amikor írom ezt a bejegyzést még nagyon reggel van, még nagyon nem ittam kávét, de direkt hagytam a kb egy hete letesztelt ( nem tudom, egy parfümöt lehet-e tesztelni igazából :D) parfümminták érését a nózimban, a bőrömön kibontakozva, és ma reggelre érett meg bennem,hogy akkor én most írok róluk :)

Csoportkép


Többféleképpen illatoltam őket, többféle időintervallumban, hogy a jegyeik teljesen kibontakozhassanak! Érdekes amúgy, hogy mennyire más mikor az ember a bőrére fújja és mennyire más akkor mikor egy teszter papírra. Elgondolkodtató a jövőbeli parfümvásárlásokhoz mindenesetre, bár én nem szoktam hatalmas összegekért illatokat vásárolni, nem vagyok az a típus akinek megér ez annyit, hogy kiadjam két heti élelem árát egy üvegcsére. Mondhatják sokan itt, hogy de ez sokkal tovább elég és megmarad és stb stb. Igen ám,de én szinte mindig a parfüm üveg felénél ráunok az illatra és ha ráuntam már nincs kedvem magamra fújni, sőt egy idő után már zavarni is kezd. Érdekes, de ez van... No, haladjunk sorban a kis illatédességekkel!


Just Cavalli 




Kezdjük a Just Cavalli illatokkal, azon belül is a férfi verzió nekem az a tipikus férfi illat, kellemes, férfias pézsmás kissé, tetszik. Ahogy kibontakozik mintha kicsit édes kezdene lenni.
A női verzió egész kellemes, felfújva nagyon bejön de mikor kezd kibontakozni kissé számomra érdekessé válik az illat, meghatározhatatlan.

Calvin Klein Down town és Marc Jacobs- Honey



A Down Town a második kedvencem a minták közül mert édeskés, de ez a jellege tompul a bőrön pár óra múlva, az a púderesebb illat már annyira nem finom mint az első fújásra érezhető.

A Marc Jacobs Honey abszolút nem az én világom. Nem tetszik. Nem nagyon tudom meghatározni, nekem rögtön a nyers szó jutott eszembe, túl nyers a számomra, túl friss és túl émelyítő pedig nem édes.

Roses de Chloé




Róla már látatlanban írtam egy hosszabb bejegyzést, és nem csalódtam. Ez lett az összes közül a kedvencem. Nem édes nagyon de mégis érzem benne kimondottan a rózsa illatát. Nem túl erős, nem tolakszik, finom! Szagoljátok meg ha tehetitek :) Így utólag visszagondolva tényleg illik hozzá a kampányfilmnek található tánc és a finom anyagú szoknyák libbenése! Pont ilyen ez az illat!

Köszönöm a Coty Hungary-nak a mini illatokat :)

Ismeritek valamelyik parfümöt ezek közül? Vagy valamelyik meg is van nektek? Szeretnétek?

Köszönöm, hogy velem tartottatok, sok puszim: Hajnitok

1 megjegyzés:

djkaty írta...

Az utolsó nagyon jól hangzik, a többi valószínűleg nekem sem jönne be, nem szeretem a túl édes meg furán érdekes illatokat, mert konkrétan rosszul leszek tőlük... :-(