2014. június 12., csütörtök

Gél lakk az ebay-ről, jó..vagy mégsem?

Sziasztok!

Nagy gél lakk maca lettem ám, próbálgatom a szárnyaimat,és igyekszem egyre jobbra tökéletesíteni a technikámat, a tartósságért és a minőségért. Azonban mint biztosan sokan tudjátok, a gél lakkoknak bizony elég borsos áruk van, főleg ha egy Crystal Nails darabot szeretnénk. Lehet kapni már olyan verziót is,amihez sem alap, sem fedőlakk nem szükséges, csak maga a lakk,és már fényes, csodás felületet is kapunk, talán egyszer majd egy ilyen is a birtokomba kerül,és kipróbálhatom. Addig is vásároltam két darabot körmös boltban, de drágálltam őket. Ezért néztem egy olcsóbb alternatíva után,és mint sokszor máskor, most is az e-bay hozta meg a sikert. Találtam lakkokat, mindenféle színben.. csakhogy pár helyen olvastam, hogy a körmös cuccokkal vigyázzunk ezen a vásárpiacon, mert a minőségük hagy némi kívánnivalót maga után.. gondoltam egye fene, egyet veszek próbaképpen, aztán meglátjuk. Lássuk, mit tapasztaltam! :)


Mindenképpen szerettem volna egy menta zöld lakkot, mert ez egy eléggé népszerű árnyalat nálam nyáron. Nem is hezitáltam, ezt választottam. Viszonylag hamar ideért, szuper áron volt. Ami nagy meglepetés volt,hogy egy hétre rá kaptam még egyet, nem tudom miért, nem is értem igazából,de nem feszegettem mert nem akartam,hogy a postát rám verje az eladó. A fedése jó, egy rétegben már jól fed. Az állaga is teljesen olyan mint amiket eddig használtam,és semmi eltérést nem tapasztaltam. A kiszerelése eléggé picurka, de bőven elég szerintem jó pár lakkozásra.


Tetszik a szín, nem volt zsákbamacska, mert tényleg olyan élénk mint a képen volt a minta. A tartósságára sem panaszkodom, a képen már 3 napja van a körmömön,és még ma is ezt viselem immáron 5. napja, jelentem teljesen hibátlan még mindig. A tanulság tehát: nem biztos,hogy olcsó húsnak híg a leve,és nem minden esetben igaz a mítosz, miszerint az e-bay-es körömlakkok silány minőségűek.
Terveim közt szerepel még jó pár árnyalat beszerzése, ugyanis sok izgalmas variációval kecsegtetnek az eladók,jó áron, ingyenes postával.


Az eladó akitől én vettem elérhető itt: 



Ti vettetek már itt körömlakkot vagy géllakkot? Milyen?

Köszi,hogy olvastatok ma is, sok puszim:



16 megjegyzés:

Réka írta...

wow *-* lehet én is beruházok egy világos rózsaszínre :) vonzó az ár-érték arány :)

Manna (mannakörmök) írta...

én is gondolkozom az e-bayről rendeléssel, mert én is drágállom őket. bár nekem már van 9 darabom itthonról, de szeretném szélesíteni a palettámat. :) a Profinails-es géllakkokat ajánlom egyébként szép színük van, nem kell hozzájuk alap és fedő és 9 ml-t kapunk 1790 Ft-ért. :)

SzilviaA írta...

Mild East -et vettem e-bay-ről, nekem bevált, bár mostanában már inkább csak hagyományos körömlakkokat használok újra, mert szeretem gyakran váltogatni a színeket és mintákat :) Ez amit te próbáltál, melyik fajta?

hajnoca3 írta...

Csajok, egy próbát megér! Én sem gél lakkozom mindig a körmeimet, néha szünetet tartok, vagy csak sima lakkot használok. Nézzétek meg a linket amit betettem, ott minden infót elértek, jaj és lessétek meg milyen sok árnyalat van!

Unknown írta...

Szia! :)
Egy olyan kérdésem lenne, hogy neked mennyire volt tartós ez a géllakk? Még azóta is bírja?
Köszi a válaszod. :)

Unknown írta...

Szia! :)
Mennyire tartós ez a fajta géllakk? Még azóta is bírja?
Köszi a válaszod. :)

hajnoca3 írta...

Szia!:)

Teljesen úgy bírja, mint amit műkörmös boltban vettem! Crystal Nailst még nem próbáltam, biztosan tudod, hogy az a legjobb állítólag, de amiket ott vettem azok is ilyen minőségűek mint ez! Nekem bevált! Írj máskor is ha kérdésed van! :)

Kovács Erika Rozália írta...

Sziasztok!

Kerezsi Nikolett Dórával rendeltünk 2 féle gél lakkot innen (fekete és rózsaszín). Bár a rózsaszín bőrszínű/pasztell volt a képen, de a valóságban kissé neonos lett, de még így is nagyon szép. Nikinek 6 napja van fent, nekem pedig 5 és se kopás, se lenövés, se levegősödés. :) Az előkészítő folyadékok közül Diamond Nails a nail prep, a savmentes primer Moyra, de a többi cucc (36W UV lámpa, Base Coat, Top Coat, Cleanser, gél lakkok, szálmentes törlő, buffer, díszek, körömbőr feltoló, kis kefe portalanítani) Ebay-ről van és nagyon meg vagyunk elégedve vele. Az Ebay-es cuccok 10.000 Ft alatt voltak, így nagyon sokat spóroltunk. Úgyhogy köszi a bejegyzésedet, mert hiába olcsó, tényleg nagyon szuper ez a gél lakk :)

Daniella13 írta...

szerintem óvatosnak kell lenni az ebay-s termékkekl. ki tudja mi van benne. Válasz megbízható márkát, mert az egészséged sokkal fontosabb, lehet allergiás lehetsz rá, nem biztos hogy bevizsgálták az ebay-es kínai dolgokat! Pl. Én a Diamond Nails használom, mert az bőrgyógyászok is ajánlanak.

Unknown írta...

Sziasztok! Bár már nem mostani ez a bejegyzés, de remélem kapok választ a kérdésemre. :) Tehát erről az e-bayes dologról szeretnélek kérdezni titeket, hogy esetleg azóta rendeltetek-e műkörmös cuccokat, és ha igen milyen minőségűt kaptatok? :) Én most tervezek rendelni, mivel kicsit tartok tőle,hogy jóval olcsóbb, mint kishazánkban...olyan is...Ekkor bukkantam erre az oldalra. És ezért írok nektek..hátha tudtok segíteni nekem :) Valami ilyesmi csomaggal találkozott-e valaki?! : http://www.ebay.com/itm/Pro-Full-36W-White-Cure-Lamp-Dryer-12-Color-UV-Gel-Nail-Art-Tools-Sets-Kits-/371027670326?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5662f8f536
Előre is köszönöm.:)
Legyen szép napotok! :)

hajnoca3 írta...

Nagyon örülök :)

hajnoca3 írta...

Szia! :)

Megnéztem a linket! Nos, én nem tudom bele mernék-e vágni egy ekkora vételbe, azt jó ha tudod, hogy 12 ezer ft felett (ha jól tudom) már vámköteles a rendelésed, szóval erre figyelj! Lámpáp is e-bayről van, jó, működik azóta is.Egy alapfelszerelést ha teheted, ne innen rendelj, először ne itt kezd. Én ezt tanácsolom. A legfontosabb dolgokat (lámpa kivétel ha meg mered innen venni) vedd meg egy körmös boltban, pl alaplakk, 1-2 zselélakk, fedőlakk és próbálgasd milyen stb, és ha úgy érzed, hogy szereted, akkor vágj bele és rendeld meg :)

hajnoca3 írta...

Azt még had tegyem hozzá nekem jónak tűnik, de én csak zselé lakkal festek, tehát nem tudok építeni, nem tudom hogyan kell ( azaz tudom de nem tudom megcsinálni, még nem próbáltam), tehát nem tudom például,hogy a színek amiket a képen látok milyenek lehetnek. A lámpa szimpatikus, a többi dolog is, egyedül ami elbizonytalanít az a kis színes tégelykék sora, de ehhez nem értek mint említettem :)

Kovács Erika Rozália írta...

Bianka, most néztem meg a linket és ez a szett nem ér meg ennyit. Ha külön veszed meg, akkor sokkal olcsóbb. A lámpa kb 5000 Ft (nekem is ilyen van és szuper :) ), a 12 építőzselé 1700 Ft alatt van, a többi meg "filléres" dolog. Kb 10.000 Ft-ot ér összesen és még látom, hogy a postája is 1600 Ft felett van. :(
Nekem nincs tapasztalatom az építőzselével, de tavaly nyáron be akartam ruházni rá, így nézegettem Youtube videokat róla, de ott azt láttam, hogy nem ilyen élénk színűek, hanem sokkal világosabbak lesznek a kézen, így hagytam is.

Névtelen írta...

Szia :) most találtam meg a bejegyzést, és sajnos nem aktuális ugye már a hirdetés. Tudnál valamilyen támpontot adni, hogyan találhatom meg ezt / ilyen terméket az e-bayen? :) Előre is köszönöm :)

hajnoca3 írta...

Szia! Persze :) Úgy keress rá, hogy ,,gel nailpolish" és állítsd be, hogy free shipping valamint buy it now legyen a keresésed. Ekkor még beállítom általában, hogy a legolcsóbbtól a legdrágább felé mutassa a termékeket, ha ebben kell segítség írj nyugopdtan! Linkelek pl neked egy lakkot: http://www.ebay.com/itm/7-3ml-UV-LED-Color-Soak-Off-Gel-Polish-Nail-Art-DIY-Tools-Top-Base-Coat-/272245596484?var=&hash=item3f631a2144:m:mB1rOcEEjFs13YXJBwPZKZw , itt is megnézheted őket, van ennél olcsóbb és drágább is! Szép napot neked :)