2014. június 22., vasárnap

NYEREMÉNYJÁTÉK! :)

Sziasztok!

Régóta tervezgettem a játékot, pontosan a 3. blogszülinap óta. Úgy gondoltam eljött az ideje egy jó kis nyári játéknak, így hoztam két kis csomagot, amit azok között szeretnék kisorsolni, akik velem tartanak! Mindent leírtam,de ha kérdésetek van, akkor írjatok bátran a beautyandloveblog@freemail.hu címre, vagy ide hozzászólásba! Köszönöm nektek az eddigi követéseteket és remélem a jövőben is velem maradtok!

Lássuk miket nyerhettek!


Két csomagocskáért folyik a verseny, melyet két ember fog megnyerni és postázom neki! A megnyerhető dolgok bontatlanok és újat, mindet a játékra szántam és sosem használtam!

Első csomag tartalma:


- 1 db Palmolive tusfürdő Damask Rose & Musk illatban
- 1 db Garnier BB krém, zsíros bőrre
- Kis lila zacskó, melyben egy Baleás habfürdő van levendula és méz illatban, valamint 3 db Vichy Idéália life sérum minta

A második csomag tartalma:


- 1 db Mini kiszerelésű Bioderma Aquasource Nuit krém
- 1 db Kiss-es Hello Kitty zsepi ami nagyon aranyos :)
- 1 db NYC körömlakk a 032-es Blanco színben
- 1 db My Little Pony lipbalm, almás ,,ízben"
- 1 db Balea lime és aloe vera illatban

És itt tudtok jelentkezni a táblázat kitöltésével:



a Rafflecopter giveaway


Millió puszim:



8 megjegyzés:

Megaera írta...

Köszi a lehetőséget, szuperek a nyeremények :)

Dalma ( : írta...

Köszönöm a lehetőséget! :)

Réka írta...

köszi a játékot :)

rone2122 írta...

Köszi a játékot!

Manna (mannakörmök) írta...

Köszi a lehetőséget! :)

Turcsek Gabriella írta...

Köszi a lehetőséget!

kerierus írta...

Köszönjük a lehetőséget!

Unknown írta...

Köszi a lehetőséget!