2014. június 29., vasárnap

Hetek összefoglalója sok sok képpel :)

Sziasztok kis blogbogárkáim!

Tudom, hogy nagyon régen jelentkeztem, az utolsó poszt a játékfelhívás volt, amire már most nagyon sokan jelentkeztetek és ennek elmondhatatlanul örülök, köszönöm nektek! Ígérem többször fogok nektek ilyen meglepetéssel kedveskedni, bár szívem szerint minden jelentkezőnek adnék valamit, csak sajnos nem tehetem. Nos, képzeljétek el, két hetet voltam beteg, egy megfázásnak hittem, először csak a torkom fájt de olyan nagyon,hogy esküszöm még életemben nem fájt ennyire. Doktornéni mondta, hogy nonono Hajnika, ez vírus, nem megfázás.. egy hét ágy, antibiotikum, tea, sok folyadék stb stb. Telt az idő és nem lett jobb, így még egy hetet ráhúztam, így csak holnap mehetek először dolgozni újra. Azért fényképet készültek, mutatok is nektek párat az elmúlt időszakomból.


Minden este ilyen kis fickók és lányok jönnek a hátsó udvarunkba vacsorázni, ugyanis elkezdtünk ennivalót kitenni,és mára teljesen ideszoktak. Szelídek, aranyosak, bűbájosak, sokat esznek, röfögnek és pontosak pedig órájuk sincs, de ők mégis 9-10 óra között ideérnek. Imádom őket, csak úgy csámcsognak ahogy esznek,nem válogatnak! Ha tudtok tegyetek ki a nagy melegben egy kis vizet tálkákban, ha ennivalót nem is, sokat segítetek ezeken a kis szeretetgombócokon <3


Még a betegség előtti képek is idekerülnek. Először jutottunk le az idei nyáron a Balcsira, azóta sem voltunk, nem tudom mikor megyünk megint, de a víz nagyon hideg volt még akkor. A kilátás azonban kárpótol mindenért.


Bárányfelhőőőők a motoros napokon



Mintamánia


Hát nem imádnivaló rojtoskák?



Tudni kell rólam, hogy én hetente többször is találok négylevelű lóherét. De miért nem hoz szerencsét? Ez így nem fair :(

Köszönöm,hogy itt voltatok, nektek jól telt a hetetek?

Millió puszim:




2 megjegyzés:

Dora írta...

Jaj, de édes az a kis süni!! *-* De nem szúrósak?

hajnoca3 írta...

Csalóka, de ha jól fogod meg nem :D