2014. november 10., hétfő

Dove Deep Complex éjszakai kézkrém

Sziasztok Blogcsibikék <3

Furcsa, mert nem voltam krém és parfüm mániás, ennek ellenére most teljesen az lettem! A krémek közül a jelenlegi kedvencem és minden nap használt és táskámba bújtatott kis társam ez a krém, annak ellenére, hogy a mély ápolásának köszönhetően azt ígéri, hogy táplálja a kezeket miközben alszunk. Én nem csak éjszakára használom, nappalra is, ugyanis nem egy olyan markáns, zsíros állag jellemzi, hanem inkább a kettő közti átmenet ami a vizesebb felé hajlik.





24 órás táplálást ígér, ezt nem tudom mennyire hozza, mert újra szoktam kenegetni napközben és így jó, így elég. Kellemes és nem gyenge illata van ami először picit zavart, de most már megszerettem.
A csomagolása is tetszik, jobban szeretem a tubusos krémeket a a hétköznapi táskába dobálósok esetében, mert bedobom a táskámba, előkapom nyomom-kenem kész. Nem kell a még krémes kezemmel csavargatnom a tégely tetejét ami aztán összekeni a táskám belső anyagát. Plusz pont a szép lila ,,szalagért" az elején, a kedvenc színeim egyike.


Ha megnézitek az állagán már itt is lehet látni a vizesebb textúrát, majd mikor elkenitek .....




Itt még inkább látni lehet amiről írtam.

Az ára is kedvező volt, 300 Ft körüli összegbe került,  mert leárazva sikerült megvennem, de teljes áron is megvásárolnám. A Dove amúgy mostanság nagyon jó dolgokkal jön ki, itt vannak mindjárt az Oxygen hajápoló szereik amikre nagyon kíváncsi vagyok és igazán jónak hangzanak, csak kicsit borsos áron mérik őket, aztán a pisztáciás test olajuknak az illata maga a csoda, csak az ára tart vissza a megvételtől, mert félek, hogy az olaj számomra nem kerülne felhasználásra, amúgy sem vagyok testápolós, de ki tudja, ha így kattanok rá a krémekre mint mostanság még az is lehet. 

Szeretitek a Dove-ot?

Köszi,hogy itt voltatok, sok puszi:

Hajnitok 



Nincsenek megjegyzések: