2014. november 17., hétfő

Rival de Loop

Blogcsibék!

Ideért hozzánk is, végre! Amikor az első híreket olvastam arról, hogy a német blogokon a p2 mellett olyan sokat csodált sminkmárka, a Rossmann saját márkája, a Rival de Loop bejön hozzánk is, nagyon boldog lettem. Hogy miért?
Sok jót olvasni róla. Ami a leginkább figyelemfelkeltő, az nem más,mint az ár-érték arány. Egyből szemet szúrt mikor megnéztem a kihelyezett állványt, hogy sokkal olcsóbban a dolgok mint az essence háza táján.
Tartottam a minőségtől, de amikor először swatcholtam le a vörös rúzsukat, majdnem hátast dobtam, olyan pigmentált és krémes volt. Sajnos a lilás árnyalatról amit megvettem még nem mondható el, de annak is nagyon szép fénye és lilás csillogása van az ajkakon.



A holographic lakkok közül ezt a rózsaszínt választottam, de volt ott mindenféle csodálatos csillámos csoda, színkavalkád és textúra a homoklakktól a fényes lakkig minden. A szempillaspiráljaik közül a narancs tubusos ígéretesnek tűnt. Ezen az eyeshadow pencilek is nagyon szépek és pigmentáltak, a 18-as mauve árnyalatot haza is hoztam azthiszem 399 Ft, és nagyon jól teljesít a sietős reggeleken, és még nap végén is ottvan a szemhéjon. 
A szemceruza faragó csupán 199 Ft volt, dupla nyílással, ami nagyon kedvező, mert még az eurós üzletekben is általában ennek a duplájáért vesztegetik.
Swatchokat kicsit később akarok hozni, mert még van pár dolog amit kinéztem, azt előbb beszerzem és egyben készítem el!

Ti vettetek már valamit?

Hajnitok 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nálunk sajnos (egyenlőre) nem elérhető ez a márka, pedig egészen felcsigáztak a márkáról szóló bejegyzések. Várom majd róluk a színmintákat!:)