2014. november 2., vasárnap

Lépések az új felé...

Sziasztok Blogcsibék!

Először is szeretném megköszönni a sok kedves üzenetet amit Tőletek kaptam, nagyon sokat jelentett nekem. Látom tudjátok mit jelentett és jelent még mindig nekem az a kicsi lány, az a sünimanó aki elment. Nehéz volt, és még most is az, mindig eszembejut.
 Szeretném ha ez a hónap jobb lenne, és egy új kezdet része lenne az életben, hiszen 3 évet nem törölhet ki soha már egy ember az emlékezetéből és a szívéből sem. Teljesen ezt meg úgyis csak az érti meg, aki gyermekeként szeret vagy szeretett valaha egy kicsi állatkát.



De az élet nem élet süni nélkül, ezt érzem én is és a családom is, ezért hamarosan ha minden igaz új kis manóbaba költözik hozzánk.
Rozikát senki nem pótolhatja, abszolút első kijelentés volt mikor szóba került a gyógyulás folyamatában egy kis jövevény, hogy semmiben nem hasonlíthat a kicsi leányzóra aki hosszú évekig volt a legszebb dolog nekem. Nem is a pótlás a cél,hanem egy új kis lakás kibélelése a szívem paneljában neki. Teljesen másmilyen kinézetre, kisfiú és a neve Marci lesz. Nagyon- nagyon várjuk már, és akartam, hogy tudjatok Ti is erről!


Katt a képre az Erizo Törpesün Tenényetért

Ő a mi kis Marcikánk! Igazi tökös kis fiúnak tűnik és nagyon szépséges nemigaz? Szombaton már az ölemben tarthatom végre :)
Fontosnak tartom elmondani, hogy mennyire fontos egy sünike esetében az, hogy honnan jön. A legjobb híve vagyok, a legjobb pedig az Erizo tenyészet. Gondoltam megosztom Veletek is,hogy honnan választottunk és miért. Sosem csalódtam még bennük, rengeteg sünikét neveltek már fel, még több embernek okozva ezzel hatalmas örömöt. A sünikéik igazi kezesbárányok náluk a jó tartásnak, szocializálásnak köszönhetően. Mindenféle finomságot megesznek, szelídek, okosak és csodás példányok, genetikailag is minden rendben van velük! Származási lappal rendelkeznek, a szüleiket is megnézhetitek az albumokban, érdemes amúgy benézni a Facebookjukra, mert mindig játékokat rendeznek és rengeteg a kép, a frissítés.



További elérhetőségeik:

Tehát a Facebook:



Telefon:
(20) 562 6162


                                                                              

Millió puszim: Hajnitok

2 megjegyzés:

Megaera írta...

Nagyon kis édes süni Marci - én is elnézegettem ezen az oldalon, mert nagyon csábulok a sünik felé, de hát ki tudja még mit hoz az élet :)

djkaty írta...

Marci nagyon helyes fiúsüni, az biztos, és azt hiszem, most megint napokig süniket fogok nézegetni, és próbálom majd lebeszélni magam, hogy még egy állatkám legyen :-D