2014. november 19., szerda

H&M online üzlet és vásárlás már Magyarországon is!

Sziasztok Csibék!

Nagyban böngésztem a netet, bújtam a sorokat érdekes információk után, amit egy magamfajta divat és smink imádó lánynak érdemes tudnia. Egyszer csak megláttam: Nagy meglepetéssel készül a H&M!- na nekem sem kellett több, persze,hogy rákattintottam...nyomás az általam kedvelt üzlet honlapja és bámm.... a hír az, hogy végre nálunk is elindítja a márka a webshopját!



Ráadás kedveskedés a márkától, hogy ha most feliratkozol a hírlevelükre, az első online shoppingod esetén egy termék árából lejön majd 25 % !
Tudjátok mi a durva? Éppen mostanság mérgelődtem, mert sokszor jártam már úgy, hogy az újságokban kinézett szépséges hm ruhákat az üzletben nem találtam meg. Most ennek talán vége és ha még a postázás is ingyen lenne, akkor eléggé rá tudnék kattanni erre az opcióra. Remélem a make up és home részüket is árulják majd így, mert nálunk sajnos nincs.

Mindenesetre és nagyon várom már a januárt, remélem jó kis lehetőség tárul elénk ezáltal!

Te szeretsz online vásárolni? 

Puszi:

Hajnitok


2 megjegyzés:

Turcsek Gabriella írta...

De jó lesz :)!
Köszi az infót, nagyon várom én is!

Gabcsi
www.turcsekgabi.hu

Unknown írta...

Hú ez szuper jó! Köszi Hajni :))