2014. november 25., kedd

Forrócsoki extra- egy igazi téli finomság

Sziasztok Csibék!

Ki szereti a forrócsokit? Ha azt felelted, hogy én, akkor készülj, mert a Dr. Oetker új téli kiadásai nagyon finomak! Gyanútlan áldozatként sétáltam a Tescoban, mikor eszembe jutott, milyen jó lenne egy finom forrócsokit inni valamikor. A meglepetés akkor ért, mikor megláttam , hogy van mézeskalácsos és kókuszos is, a már jól bevált banános íz mellett, nagyon örültem.



A banános engem a melba kockára emlékeztet. A mézeskalácsosnak tényleg van egy finom, fűszeres íze, a kókuszost meg még nem kóstoltam, de biztosan finom.


A port beleöntöm egy bögrébe, felöntöm tejjel, ízlés szerint, mert van aki sűrűn szereti, van aki kevésbé, mint én magam is. 
Cukor hozzáadása nem szükséges, elég édes maga a keverék is. Nekem a kókuszos jobba ízlett min a mézis :)



Kóstoltátok már?

Puszillak benneteket:

Hajnitok 


Nincsenek megjegyzések: