2015. február 8., vasárnap

E-bay-es cukiságok

Sziasztok Csajok!

Biztosan Ti is imádjátok az e-bayt, amit meg is értek, hiszen rengeteg ötletes, aranyos, hasznos vagy szép dolgot lehet ott lelni. Rengeteg dolgot rendeltem már, minimális csalódással, szóval én abszolút ,,íbéjer" vagyok :) Mindig nézelődöm, ihlet után kutatok ha éppen nem konkrét vásárlási szándék visz a felületre, akkor is találok jópofa dolgokat. Összegyűjtöttem pár mostani kedvencemet, linket is mellékelek hozzá, hátha valamelyik megtetszik! Kattintsatok a nevére,és máris az oldalán találjátok magatokat!


1. Star Master

Ez gyakorlatilag egy kis projektor, ami ha lekapcsolod a villanyt, kivetíti a mintázatának megfelelő, különböző led fényekben pompázó kis fényeket, ami olyanná varázsolja a szobát, mintha a csillagos égbolt alatt ülnénk. Annyira aranyos, romantikus kis ötlet, nekem nagyon tetszik!





Szeretitek a rántottát? És a baglyokat? Akkor ez tetszeni fog. Szerintem nagyon aranyos. A bagoly szeméhez kell a sárgáját illeszteni, a fehérje a tojásnak pedig eloszlik a testén, így mikor megsül igazi óriási szemű bagoly omlettet ehetünk. Gyerekeknek szerintem külön hasznos, mert nagyobb élvezettel majszolják majd a tojást. Ebből a szilikon sütőből egyébként szivecskés verzió is van, de szerintem millió egy másik is, szóval érdemes keresgélni.





Nem szeretem a művirágokat, csak azt tudom elviselni, ami hasonlít az igazira és nagyon igényes kivitelezésű, nem virít már 100 méterről,hogy porfogó mű kacat. Eddig egyetlen egy ilyet sikerült találnom, de mikor megláttam ezeket a képeket, nagyon megdöbbentem. Nem tudom hogyan csinálják,de ez tényleg olyan mint az igazi rózsa. Mindenféle színben kapható,és csodaszép, valósághű.



4. Solar hedgie

Őt tuti meg fogom rendelni, mert régóta keresek az előkertünkbe a virágágyásba sünis ,,kertitörpét" vagy akármit, és úgy érzem ez a szolár lámpa nagyon jól mutatna majd esténként.





Teljesen beleszerettem ebbe a lágy pasztellrózsaszín órába. Nagyon tetszik a számlapja is, éppen az én ízlésem és szerintem csodásan bele tudnám passzintani a tavaszi ruhatáramba. Az e-bay-es órákkal egyedül a sima műbőr szíjakkal szokott azonban problémám lenni. Vagy kidörzsölődött, vagy leszakadt róla a bedugója. Annyit meg nem ért meg soha, hogy egy masszívabbat vegyek itthon hozzá, mert 2-3000 Ft-ért e-bay-ről már legalább 3 új órát kaphatok. Imádom a fém órákat is, de azt 2x rendeltem, mindkétszer elveszett az éterben, a pénzt persze visszakaptam, de félek újra olyat venni. Lehet majd teszek egy utolsó kísérletet.





Nagyon praktikus kis szilikon sütőforma, amiben apró szívecske piskótákat, vagy csokikat tudnék elkészíteni. Akár jégkockát is lehetne benne fagyasztani a nyárra, az is nagyon jól mutatna. Jóval kedvezőbb az ára is mint a hazai üzletekben!



Nekem ezek az aktuális kedvenceim. Jelenleg várok pár dolgot, ha minden beérkezett, akkor tervezem őket egyben megmutatni, csak türelem kell hozzá, hogy ideérjenek, nagyon várom :)

Ti rendeltetek valamit mostanában?


Sok puszi: Hajnitok

1 megjegyzés:

Unknown írta...

az első a kedvencem *-*