2015. február 11., szerda

Yves Rocher vaniliás tusoló gél- egy cseppnyi finomság

Sziasztok!

Mostanában szerencsére lehetőségem van néha az Yves rocherben vásárolni, mert eljutok fehérvárra, ahol van üzletük. Egészen apró kis üzlet, de én minden zugát imádom. A kirakat is mindig igényes, szép az elrendezés és kedvesek az eladók. Amióta először betértem, egészen sok számomra kedves fürdőszerre sikerült már szert tennem. A legkedvesebbet szeretném ma nektek megmutatni, a bourbon vaniliás tusfürdőt.


Organikus bourbon vaniliás tusfürdő

Igazi imádnivaló és csábítóan édes illat. Valahogy így képzelem el a menny felhőit, amin békésen nyújtózhatok a pihe.puha és csodásan édes kis párnákon. Imádom az illatát. A valódi vanilia, egy kellemesen fűszeres, nem is tudom mihez hasonlítható kis utóillattal. Mintha egy süteményben hemperegtem volna. Az illata tartós, néha még másnap is érzem a bőrömön, és emellett még hidratál is, azt vettem észre nem kell utána krémhez nyúlnom még a kényes helyekhez sem, pl.: könyök.


Annak ellenére, hogy nem krémes terméket ígér a felirat, hanem 400 ml gélt, egy csodásan sűrű állagú terméket kapunk. Kevés elég belőle, mert annyira sűrű mintha egy karamellmassza folyna az ember tenyerébe. Tehát mondhatni kiadós is ez a 400 ml-es hab és tusfürdő. Azért is nagyon jók ezek a francia származású dolgok, mert teljesen növényi alapanyagokból állnak, ami számomra nem utolsó egy ilyennél. A samponom is tőlük van, és azt is szeretem, pedig az eladó hölgy beszélt rá és segített választani mikor kikértem a véleményét a hajtípusomhoz illően.
Ehhez az illathoz tartozik egy testpermet és egy parfüm is. A testpermetet szerettem volna megvásárolni, de éppen akkor készlethiány volt belőle. Remélem mire legközelebb eljutok, sikerül megvennem.



A webshop leírása:


,,A Vanille hab- és tusfürdő könnyed és lágy habbá alakul át. Az igazi ínyenc élvezet pillanata, ami a jó közérzet remek burkát kínálja Önnek.

A Vanille hab- és tusfürdő a biomezőgazdaságból származó Bourbon vanília, a bio-hamamelisz víz, a növényi glicerin és egy növényi eredetű lemosó alap minden természetes jótéteményével halmozza el Önt.

A bőrre nézve pH-semleges, és biológiailag lebomló összetételű.

Előnye: nagyon gyengéd összetétele nem szárítja ki a bőrét."




A legjobb, hogy ajándék volt a vásárlásom mellé, mert náluk mindig vannak kedvezmények, főleg ha igénylitek a törzsvásárlói kártyát. A születésnapotokra külön meglepetést is adnak. Nagyon kedves és figyelmes tőlük. Eredetileg egy ajakápolót vettem 490 Ft-ért, az is ugyanez a vaniliás, de rengeteg verzióban van még, és emellé kaptam ajándékba egy nekem tetsző 400 ml-es tusfürdőt, én ezt választottam. Szóval ingyen kaptam és nagyon- nagyon megérte, csak ajánlani tudom az Ives rochert.

Ti szoktatok náluk vásárolni? Mik a tapasztalataitok?

Puszi: Hajni

2 megjegyzés:

Megaera írta...

Most használok pont két YR terméket, egy tusit és egy testápolót, és nagyon meg vagyok velük elégedve. Isteni az illatuk, hosszan is tart és nem bántják az érzékeny bőrömet :)

hajnoca3 írta...

Akkor ezek szerint más termékük is jól teljesít, szuper :))