2015. február 15., vasárnap

Sziasztok, bemutatkozom, Hajni vagyok az óramániás


Igen... van aki a cipőkért veszik meg, van aki sálakat halmoz, én az órákért tudok menthetetlen szerelemre lobbanni, na persze a fülbevalók mellett. Ez a két ékszer kategória az, aminek bármikor örülök, és bármennyi kevés belőle,azt vallom, ez a kettő öltöztet a legjobban, bár én a nyakláncot nem tudom elviselni magamon. Vannak akik a régi nézetet vallják és éveken át egy órát hordanak, vagy akár egy életen át is, na én nem az a típus vagyok, szeretem váltogatni őket,és lehet, hogy eékísérnek éveken át, de több, nem csak egy verzió. Legutóbb Székesfehérváron az Alba Plázában gyönyörködtem a szebbnél-szebb kivitelezésű darabokban, párat szívesen haza is hoztam volna... de fájdalmamat enyhítendő persze már beleástam magam az e-bay kínálatának óriási hálójába, és majd ha sikerül döntenem a tavaszra veszek egy szép új darabot.




A kék berakásos teljesen elrabolta a szívemet


Ezek még decemberi fényképek és MK órák sokasága sorakozik rajta. Sajnos ha megnézitek az árcédulát, láthatjátok, ezek nem a sima hétköznapi pénztárcának megengedhető darabok.


Hasonlóan szép időmutatókat lehet lelni az e-bayen, töredékéért ennek az árnak, persze nem a kamufeliratosokra gondolok. A kedvencem a Geneva, ami csodás felhozatallal és minőséggel rendelkezik. Nekem nem volt még problémám a szilikonos óráikkal vagy a fémekkel, egyedül a bőr szíjasok bizonyultak kicsit gyengébbnek, ott is csak a szíj használódott el hamar. Ez könnyen orvosolható egy szíjcserével például. 
A kedvenceim a fém órák, azon belül is a rózsaarany árnyalatokért vagyok oda, mert számomra ez eleganciát képvisel és mindig a nagyvilági érzés jut róluk eszembe, valamint nagyon tud öltöztetni, gyönyörű.

Nektek van kedvenc óratípusotok? Szoktatok az e-bayről vásárolni, vagy inkább az egy klasszikus darab éveket vagy egy életen át hívei vagytok?

Puszi: Hajnitok


Nincsenek megjegyzések: