2015. február 21., szombat

Filmvélemény: A szürke 50 árnyalata

Sziasztok!


Vééégre, végre, láttam a filmet! Köztudott mekkora FSOG rajongó vagyok, ehhez hűen elmentünk Valentin napon és megnéztük moziban a filmet. Nagyon régen voltam moziban, valahogy évek óta ez nekünk kimaradt, így emellett az is külön öröm volt, hogy ismét óriási vásznon nézhetek filmet. Ezen túl vissza szeretnék térni ehhez az élményhez mert bizony sokkal jobb és élvezetesebb mint gépen vagy tévében, nincs mit tenni.
A jegyeket szerencsére időben megvettük, mert körülbelül másfél héttel ezelőtt már majdnem teltház foglalás volt az egész teremre a 14-i vetítésre. Nagyon izgultam, mert sok rosszat olvastam róla, de most lássuk az én véleményemet...




Az elején lelövöm a poént:
nagyon jó volt, de szerintem az élvezte igazán aki a könyvet olvasta és nagyon megszerette. Persze voltak benne apróbb eltérések,a poénok amiket belecsempésztek nagyon telitalálatok voltak, és a végén a ,,slusszpoén" rész még kifejezetten tetszett is, pedig az sem úgy van ahogy a könyvben szerepel. Az is élvezhette aki könyvben nem olvasta, de neki szerintem az az egyszer nézhetős kellemes kis filmecske kategória lehet, ha különösebben nem fogta meg a téma, mert a férfi lelki vívódásába nem túlzottan ment bele, abszolút a férfi-női kapcsolatra helyezték a hangsúlyt. Amikor Ana elmegy Christianhoz, és Charlie Tangoval repülnek a város felett a lemenő nap sugarai közt, közben szól Ellie Goulding - Love Me Like You Do című zenéje, megvettek kilóra. Ott mondtam azt, hogy anyám, ez nagyon ottvan. Ezt én is így képzeltem és mennyire csodálatos. Ami még nagyon ütött, az az autók látványa, egyszerűen megdobbant a szívünk mikor megláttuk a szebbnél szebb gépeket és a motor felbőgött. Az e-mail és sms váltások oldalt kis buborékban megjelenítése pedig zseniális volt!





A színészek:
Nem bíztam Dakotában, de kellemesen csalódtam. Sok jelenetben kifejezetten szépnek mondanám, és tényleg volt benne valami ami Ana. Talán egy ártatlan kis őzhöz tudnám hasonlítani, akit elkap a tigris, ám az őz mégis belemegy a játékba és a végén ő is macskává válik, hiszen élvezi.
Jamie Dornan nekem azért tetszett már előre, hiszen elég jó pasi, azok a hasizmok sem álltak neki rosszul, főleg mikor megjelent abban a bizonyos kopott farmerban... akkor sok női sóhaj hagyta el az ajkakat az fix.

Azok a bizonyos jelenetek:
Elég bizarr volt így látni, hogy valakit elpaskolnak, vagy hogy kivillan a női fanszőrzet, ezt én nem így csináltam volna, kissé illúzióromboló volt. A másik, amikor a végén Christian nagyon elveri Anát, az tényleg durva volt, szinte tapintható volt a fájdalom, és azok után én is otthagytam volna a francba az is biztos. Volt egy jelenet, amikor az üres popcorn dobozomba bújva lestem, annyira zavarba hozott az egész, nem tagadom, és körbe is lestem más mit reagál, megsúgom, nem voltam vele egyedül és szerintem ha nincs sötét lett volna pár lángolóan vörös fej :) A vörös szobában tette a dolgát a két szereplő, amikor is kikötözés, szex, innen oda, onnan ide, forgatás , hangos kéjhangok, nem részletezném jobban :))





Mindent összevetve várom a második részt!
Sőt, még a barátom is el fog jönni velem arra is, mert felkeltette az érdeklődését a folytatás, hogy mi sül ki ebből, miért is ilyen durva ez a férfi, mi lesz a kapcsolattal. Kellemesen csalódott, nem szerette meg, de azt mondta nem volt gáz, mint ahogy beharangozzák sokan.
Nekem tetszett, a könyv jobb, de ez mindig így van, nem is számítottam másra. Viszont a színészeket megszerettem, a képi világ is ütős volt, a zenék is frankók, szóval ha tehetitek, nézzétek meg.

Ti megnéztétek? Tetszett? Várom a Ti véleményeteket!

Puszi: Hajnitok


3 megjegyzés:

Réku írta...

Én nem olvastam a könyvet MÉG, pedig megvan. A film tetszett, mondjuk egy idő után Ana szájharapdálása az idegeimre ment. Várom a folytatást.

Megaera írta...

Én nemrég olvastam a könyvet (vagyis inkább csak átolvastam), nekem sajnos nagyon nem jött be, így azt hiszem a filmet is kihagyom. De örülök, hogy neked tetszett :)

hajnoca3 írta...

Ez a tipikus ízlések és pofonok dolog, tudjátok csajok! Érdekes nekem fel sem tűnt Ana szájharapdálása, bár az inkább a könyvben volt számomra kissé már idegesítő :D