2015. február 19., csütörtök

Playboy Klub- Pin up! és Platinum- VIP!

Sziasztok nyuszik!






Playboy Pin Up!

A Coty Kft-nek köszönhetően ismét csodás tesztelnivalóban részesültünk mi, a Playboy Klub tagjai! Ránk is és a szívünknek kedves férfiakra is gondolt a cég, egy csodás csomaggal tért be hozzánk a postás. A férfi verzió tesztelését a barátomra bíztam, így arról az ő véleményét és az én hozzáfűznivalómat is elolvashatjátok, míg a női vonalat én magam teszteltem.
A Playboy új kiadással jelentkezett, egészen pontosan a 3. verzióval a Pin Up illatok közül, mely február hónapban már megtalálható a boltokban. Az illatot egy dögös, vöröshajú szép lány, a Kate nevű fiktív szereplő képviseli! Igazi Pin up girl.


A Coty hungary Kft. jóságai

Az illatcsalád három tagja egy deó, egy tusfürdő és egy parfüm. Lássuk, mennyire váltak be és mit érzek velük kapcsolatban. 



IMÁDOM! Az előző kiadás, a Generation finom illat, de nem én voltam, nem a hozzám illő illatkategória volt, hiába édes és kellemes. Ez azonban 100%-ig én vagyok,és szerelemre lobbantam iránta mióta először magamra fújtam. A Parfüm és a deó is szuper, a tusfürdő pedig végleg felteszi az i-re a pontot, hogy egész nap ebben az illatba burkolózva várhassam a tavaszt. Amit fontosnak tartok megemlíteni, hogy kókusz illatának ellenére kókusz kivonatot nem tartalmaz! 250 ml-es kiszerelés és kellemes állagú, nem az a csúszós fajta. Egy igazán édes, szexi, nagyon nőies illat, melyben dominál a kókusz. A pink szín számomra hab a tortán, ugyanis nagyon tetszik a csomagolás.



 A deó tényleg jó, nem izzadtam a használata mellett, pedig alapvetően inkább a golyós vagy stift verziókra esküszöm, most mégis ezt használom nap mint nap a maga 150 ml-ét.
A parfüm csomagolása a már hagyományos kis nyuszifüles és csokornyakkendős nyúl üveg, ami annyira aranyos, hogy minden nap kiteszem a munkahelyemen az asztalomra, és ha ránézek, jobb lesz a kedvem is. Persze a parfüm is nagyon jó, már volt aki kérdezte mit viselek, mert tetszik neki az illat, kell ennél nagyobb bók és jobb visszajelzés? Kötve hiszem :) 

Playboy V.I.P.

A férfi csomagot a párom, Isti tesztelte.Lássuk az ő véleményét! Azt előtte még elmesélném, hogy ez egy limitált illat.

Sziasztok!

A csomagot a barátnőmtől kaptam, Hajnitól. Nagyon örültem neki. Amikor először megkaptam, akkor megtetszett a külseje, a szürke és arany szín szerintem jól néz ki. Nem nagyon szoktam tesztelni, nem tudom,hogyan kell, vagy hogy írjak róla, de megpróbálom. Szóval elkezdtem használni a dezodort, a tusfürdőt is és a parfümöt is fújtam már magamra azóta.



Pont ilyennek képzelek el egy férfi kozmetikumot, véleményem szerint a külső nagyon fontos, szóval ez eddig már félsiker. Először a parfümöt próbáltam ki, majd a tusfürdőt és a dezodort Mindhárom illatot nagyon kellemesnek találtam. Korábban Playboy Generation parfümöt használtam, már az az illat is nagyon tetszett, de ez talán egy fokkal annál is jobb.





A tusfürdő és a dezodor véleményem szerint nagyon egyben vannak. Szeretem az illatukat, a barátnőmnek is tetszik.

És az én véleményem: Tetszik Istin ez az illat, és jól is áll neki. Szereti viselni, és ettől magabiztos is lesz, ami külön jó.


Remélem lesz lehetőségetek és megszagoljátok ezt az illatcsaládot, megéri!


Köszönöm,hogy velünk tartottatok: Hajni és Isti

Nincsenek megjegyzések: