2013. február 26., kedd

Loreal - a segítségeteket szeretném kérni :)

Kedves olvasóim!

Nagyon nagy segítség lenne tőletek nekem, ha nyomnátok egy szavazatot a képemre a Loreal hajfestékes versenyén! Én nem akarok uralomra törni, sosem nyertem még semmit ilyen versenyeken, de most nagyon szeretném ha bekerülnék az első 104-be és én is kapnék egy szuper Loreal csomagot!



A link ahol szavazhattok:

https://apps.facebook.com/castingcremegloss-hu/profil/3131

Fontos, aki szavaz rám, írjon ide egy kommentet mert.....



Bizony, nm leszek hálátlan, a szavazók között kisorsolok egy Lora rúzst az általa választott színben, valamint egy Lora szempillaspirált, ezzel megköszönve a segítséget!:)

Nemsokára összefoglaló poszttal, outfit poszttal, hírmorzsákkal és szerzeményes posztokkal jövök:)

Puszillak titeket!

18 megjegyzés:

rone2122 írta...

Elég gáz,hogy egy nyereményjátékkal gyűjtöd a szavazatokat!! Én ezentúl biztos nem olvasom ezt a blogot!

hajnoca3 írta...

Senki nem kötelez rá, ahogy arra sem, hogy szavazz, vagy részt vegyél ebben. Szerintem nem gáz, ha az amúgy is évfordulós blogomon így mondok köszönetet annak, aki nekem is segít. De tedd azt, ne olvass, nem is kérem, szia!

GhostGirl írta...

én nem értek egyet az előző kommenttel, ugyanis aki akar szavazni, az szavaz játék nélkül is, aki meg csak a játék miatt, az szégyellje magát.. mindenesetre én szavaztam rád (és NEM a játék miatt.... )

hajnoca3 írta...

A másik, hogy nem tudom ez mennyivel rosszabb, mint aki a Fb-on létrehoz oldalakat csak azért, hogy nyerjen, valamint ribancos képekkel próbál magának likeoló pasikat szerezni. Írtam, nem a győzelem a célom... ennyi. Ha meg azt hiszed, ezzel nekem rossz perceket szereztél el kell keserítselek, ilyeneken már jó ideje nem akadok fent!

hajnoca3 írta...

Köszi! Tudod most lesz a blog 2 éves,és amúgy is lett volna játék. Amibe minden olvasóm beletettem volna a képzeletbeli kalapba, na most gondoltam meg magam :)

rone2122 írta...

Így van, nem kötelező olvasnom ezt a blogot,mert hála az égnek még vannak olyan bloggerek akik korrektek. Az meg ugyancsak egy ici picit furcsa, hogy most beszélsz a blog szülinapjáról.... Körülbelül ugyan azt csinálod, mint a fb-on, azok, akiket te is minősítettél ( amivel egyébként saját magad is)!

mrs__kovacs írta...

Szavaztam, a többivel meg ne törődj! ;]

hajnoca3 írta...

Jó, IQ lájtokkal nem is törődök :D Érdekes, hogy azért még nem törölted magad és itt vagy nem? Na szia, ismétlem SZIA

rone2122 írta...

IQ bajnok, nem is voltam feliratkozva ide, ha érdekel. És igen, itt vagyok még,hogy elolvassam mennyire szánalmas vagy szavazat gyüjtőgető....

rone2122 írta...

És még szánalmasabb, hogy mások nem láthatják amit írok! Ez már nem is szánalmas, hanem undorító!
Jobb lenne ha elgondolkodnál milyen ember is vagy..

hajnoca3 írta...

Mondjad csak, mutatkozz be másoknak :) Kedves ember lehetsz az életben <3 Getlife!

hajnoca3 írta...

Köszi :)

Gumikacsa20 írta...

Én is szavaztam. :-) Remélem sikerül megnyerni a csomagot és mi is láthatjuk a tartalmát, teszteket! :-) Illetve még azt szeretném kérdezni, hogy ezzel a Jeges pralinéval van festve a hajad? Mert szeretnék egy kis satírt a hajamba és nagyon tetszik a hajad színe. :-)

Orsi Szemán írta...

Szia! Szerintem nincs ezzel a játékkal semmi baj. :)
Orsi Szemán néven szavaztam a fb-on, és itt is ezzel a névvel követlek:)
Sok sikert. :)

Móni írta...

ne törődj semmivel....én szavaztam Rád!:)

hajnoca3 írta...

Igen vele van festve, és imádom, csak képzeld a szőke miatt kikopott már :( A szavazatot pedig nagyon szépen köszönöm :* A hajad biztos szép lesz!

hajnoca3 írta...

Köszönöm és a kedves szavakat is <3 :)

hajnoca3 írta...

Köszönöm neked is, rendes vagy nagyon :')