2013. február 27., szerda

Heidi és az Astor

Ha valaki Heidi nevét mondja nekem, egy szó jut egyből eszembe, de csupa nagy betűkkel: AMAZING.





Heidi Klum egy csodaszép n ő, erről nem kell győzködni senkit , elég egy képét megkeresni, vagy egy modellanyagát, esetleg a munkásságának egy morzsáját körbejárni. Nem is mondok újat szerintem ha egy lapon említem a Victoria's Secrettel, ami rendkívül nagy elismerés minden modell számára, hiszen a VS modellek nem futkosnak minden utcán tucatjával. Nekem speciel mindig is szimpatikus volt Heidi, a magánélete is, és a megjelenése is. Szeretem, hogy szereti a gyerekeket, mentes a nagy botrányoktól, jótékonykodik és nem a külsőségek a legfontosabbak a számára, hiszen Seal-el való házasságával is bizonyította ezt, ugyanis férfit a végsőkig szerette ( tudható, hogy gyermekkorából visszamaradott betegségi szövődmények következtében sajnos sebek találhatóak az aranyhangú sztár arcán). Sajnálom,hogy megromlott a házasságuk és elváltak, bár nemrégiben felröppent hírek szerint a mai napig szeretik egymást és még mindig nem csak a közös család emléke főzi össze őket a gyermekeken kívül. Seal-el közösen nevelték előző kapcsolatából származó gyermekét, és ő énekelte el a 2010-es VS shown is Amazing című számát amire az akkori modell lista felvonultatta a márka ruháit, csodás show volt,és az a bizonyos megható pillanat kettejük között nagyon magával ragadó volt:




A díva igazán fiatalon kezdte, mára csodás nővé érett, és rengeteg mindenbe belekóstolt, szerepelt modellkarrierje révén tévéműsorokban is, például stylist kereső műsorban is, amit egyébként hazánkban is vetítenek és én szeretem, kér hogy túl korán van, így ritkán csípem el, hogy megnézhessem, Imádom, mikor úgy köszön el a végén a kiesettől, hogy Auf Wiedersehen! Tiszteli a származását és a gyökereit!

Kapcsolatban áll az Astorral is, és a lényeg, hogy félig-meddig emiatt is írom ezt a posztot. Annak idején én voltam az egyik szerencsés aki először kipróbálhatta a Heidi Klum nevével fémjelzett Astor szempillaspirált, ami sajnos azóta elfogyott, pedig igazán szerettem és minden hétköznap használtam serényen!


Az Astor 60. születésnapi kampányában is részt vett, és imádtam ezt a tortás képét, sokáig még a laptopom háttérképe is ez volt :) ;) Szerettem ezt a kampányt a színei miatt, és a púderrózsaszín ajakceruza ami a részese volt azóta is használatban van nálam! Heidi ekkor egy édes Happy Birthday dalt is felénekelt a márkaszülinap alkalmából, ami nagyon Marilyn Monroes lett :




Aranyos:) A másik amit nagyon szeretek,az a Halloween vele kapcsolatban! Mindig annyira kreatív és néha ijesztő jelmezei vannak. Ijesztőek és nem a szépségre törekszik bennük, hanem az egyediségre és ez bejön!



Ami pedig igazi Fun, hogy olvastam róla mennyire mókás ember, na, ezek után láttam meg a Spy-al közös Gangnam Style-t :




Én drukkolok, hogy újra egymásra találjanak Seal-el, és együtt neveljék a szép gyermekeiket, továbbra is maradjon ilyen nő, amilyen, mert jó példát mutat. Legyen ilyen jó anya, legyen botrányoktól mentes a sajtóval való kapcsolata! Puszilom Heidit, igazi Ikon ez a földre szállt VS Angyal!

Hajni



( A képek  www.weheartit.com oldalról valamit a Coty Hungary Kft. sajtóanyagából származnak, valamint általam készített montázsok a www.polyvore.com oldalon készültek.)

1 megjegyzés:

djkaty írta...

Jaj, mekkora jó ez a Psy-jal közös klipecske :-D Én is bírom ezt an őt, tényleg nagyon szimpatikus, sokan vehetnének példát róla...